הסכמה על תנאי התקשרות | מעברים נגב צפוני

הסכמה על תנאי התקשרות

מעסיק יקר,
אנו מברכים אותך על החלטתך לפרסם משרות באתר מעברים נגב צפוני.

מעברים נגב צפוני הינו ארגון לפיתוח תעסוקתי קהילתי למגזר הכפרי , אשר פועל בשותפות עם המועצות האזוריות- שער הנגב, בני שמעון ויואב.
הארגון מהווה גוף מקצועי ייחודי, העוסק בפיתוח מענים מקצועיים פרטניים וקהילתיים, בנושאי תעסוקה ופרנסה. אנו פועלים למיפוי והקמת פרויקטים תעסוקתיים ייחודיים, תוך קידום שותפויות מערכתיות אזוריות לתכנון פיתוח קהילתי-כלכלי אזורי.

קידום תעסוקה בדרום
אנו רואים במעסיקים גורם משמעותי אשר יכול לסייע בקידום נושא התעסוקה באזור, לכן אנו שואפים לחזק את הקשרים וליצור שותפויות מקדמות תעסוקה. הן בתחומי ההשמה וההכשרה והן בקידום כלכלה מקומית מקיימת.
אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה יחד עם ארגונים עסקיים באזור, זאת תוך איתור צרכים ומתן מענה למגמות תעסוקתיות באזורנו.

פרסום משרות ואיתור מועמדים
אתר האינטרנט שלנו מציע לוח משרות רחב בו מתפרסמות משרות פנויות במרחב הגיאוגרפי שלנו .

השירות הוא ללא תשלום- למעסיקים ולמחפשי העבודה.
עם זאת אנו מצפים ממך שתוף פעולה מלא ותקשורת שקופה ואמינה ועם כל הצדדים בתהליך- עם המועמדים/ות ואתנו.
אנו מאמינים כי הצלחה בהשגת המטרות המשותפות שלנו הינה תוצאה של תקשורת ותיאום ציפיות בין הצדדים. לשם כך, ריכזנו מספר דגשים:

  • עם פרסום המשרה באתר, באפשרותך לבחור האם ברצונך, כי קו"ח ישלחו ישירות למייל שיוגדר במערכת או שישלחו למעברים לצורך מיון וסינון. מרכז "מעברים" ישלח למעסיק קורות חיים בצירוף חוות דעת מקצועית. יש לציין שחוות הדעת המקצועית מתבססת על פגישה אישית / שיחת טלפון עם המועמד.
     
  • כחלק מתפיסת חיזוק הקהילות המקומיות, מתבקש המעסיק לתת קדימות לתושבי האזור בתהליך הגיוס, בתנאי שעומדים בדרישות הכרחיות לביצוע התפקיד.
     
  • בהתאם לחוק הודעה לעובד ולמועמד לעבודה (תנאי עבודה והליכי מיון וקבלה לעבודה), - במידה והמועמד השתתף בהליכי מיון לעבודה (ראיון או בחינה), אחריות המעסיק היא לעדכן את המועמד/ת בכתב על התקדמות הליכי המיון ועל אי קבלתו.
     
  • על מנת לשפר את איכות ההפניה ואת תיאום הציפיות אנא מלא/י את דרישות המשרה בצורה מפורטת וברורה.
     
  • כל משרה תפורסם אוטומטית בלוח למשך 3 שבועות, אלא אם המעסיק יעדכן אחרת. העדכון יכול להתבצע באופן עצמאי באזור האישי באתר או דרך מעברים.
     
  • המעסיק יעדכן את רכזת השתלבות בתעסוקה ב"מעברים" לאורך תהליך הגיוס בסטאטוס מועמדים שהופנו אליו.

בהצלחה ובתקווה לשיתוף פעולה פורה,
צוות "מעברים" נגב צפוני