אחראי/ת קמפיינים דיגיטליים וניהול קשר עם משרד הפרסום יחידת השיווק- למילוי מקום
אחראי/ת קמפיינים דיגיטליים וניהול קשר עם משרד הפרסום יחידת השיווק- למילוי מקום
א. ניהול השיווק והפרסום האוניברסיטאי במדיה הדיגיטלית ובאמצעי המדיה שאינם דיגיטליים (אוף-ליין)
ב. הקמה, ניהול ו ניטור פרסומי ומופעי האוניברסיטה במדיה הדיגיטלית וברשתות חברתיות לרבות ניהול קמפיינים דיגיטליים ממומנים עבור האוניברסיטה ויחידותיה
ג. ניהול הקשר מול משרד הפרסום, הכולל בקשת הצעות מחיר רלוונטיות, שריוני מדיה, העברת בריפים
ליצירת קריאטיביים, בקרה על תוצרי קריאטיב ועמידה בלוחות זמנים.
ד. פיתוח ערוצי שיווק ופרסום קיימים וחדשים בעולם הדיגיטל וברשתות החברתיות, כולל איתור יזום של
כלים, אמצעים וערוצים חדשים ובחינתם לצורך פרסום האוניברסיטה
ה. אחריות ניהולית על יישומים )אפליקציות ותוכנות( הקשורים לפרסום ולשיווק הדיגיטלי של
האוניברסיטה, ביניהן מערכות פרסום ממומן, מערכות ניטור שיח שיווקי, מערכות הפצה פרסומיות,
וכד' (Zoom Analytics מערכות פרסום באתרי האוניברסיטה )כגון
ו. ניטור ובקרה של המותג ברשת ובעולם הדיגיטלי, איסוף וסיקור מידע שיווקי בנוגע למגמות שיווקיות
ופרסומיות בעולם הדיגיטלי והתנהגות צרכנים בתחום, הפקת דו"חות ותובנות בנוגע למותג וביצועיו
ז. מתן מענה, ייעוץ והדרכה ליחידות האקדמיות בנושאים לעיל כולל ייזום הדרכות והשתלמויות לאנשי
האוניברסיטה בהתאם לצורך ולמסגרת, בתיאום עם מש"א
ח. התעדכנות מתמדת בחידושים, מוצרים ועדכונים הקשורים לפרסום האוניברסיטה בדיגיטל ובאוף-ליין,
וכד' google analytics ,facebook,Google לרבות שמירה על עדכניות בכל הקשור למערכות הפרסום של
ט. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
י. כפיפות: מנהל יחידת השיווק.
היקף: 100%
הערה: משרה זמנית למילוי מקום, התחלה מיידית.
א. תואר אקדמי – חובה, יתרון לתואר ראשון/שני או הכשרה פורמלית אחרת בתחומי התקשורת, מדיה,
פרסום, שיווק וניהול.
ב. ניסיון של שנתיים לפחות בתחומים רלוונטיים.
ג. ניסיון מוכח בניהול ובביצוע קמפיינים במדיה הדיגיטלית ופרסום ממומן.
ד. יתרון- ניסיון בעבודה מול משרדי פרסום.
ה. אנגלית ברמה גבוהה.
יש לשלוח קורות חיים למייל sagil@bgu.ac.il
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור