ממלא/ת מקום חופשת לידה לרמ"ד משאבי אנוש כבאות והצלה מחוז דרום | מעברים נגב צפוני

ממלא/ת מקום חופשת לידה לרמ"ד משאבי אנוש כבאות והצלה מחוז דרום

ממלא/ת מקום חופשת לידה לרמ"ד משאבי אנוש כבאות והצלה מחוז דרום

חברה: 
חסוי
תחום: 
משאבי אנוש וכוח אדם
ניהול
מקצוע: 
מנהל/ת משאבי אנוש
תאור תפקיד: 

אחריות על מכלול הפעולות הקשורות בניהול משאבי אנוש במשרד/ביחידת הסמך, בהתאם להוראות החוק, התקשי"ר ונציבות שירות המדינה, לרבות בנושאים הבאים:
ניהול - ניהול יחידת משאבי אנוש. הנחייה והדרכה של העובדים, ביצוע בקרה אחר ביצועיהם וקביעת סדרי עדיפויות בביצוע הנושאים המטופלים ביחידה.
תכנון - גיבוש תוכנית עבודה של היחידה ותכנון אסטרטגי של משאבי האנוש במשרד, ובכלל זה שינויים ארגוניים, איוש משרות, פרישה, קידום, ניוד, הכשרה של עובדים ועוד.
מבנה ארגוני ותקינה - עיצוב המבנה הארגוני, הובלת שינויים ארגוניים (בחינה של הבקשות לשינוי תקינה בתיאום עם הסמנכ"ל למינהל ומשאבי אנוש), תכנון שינוי תקינה וניתוח עיסוקים. הכנת הבקשות לנציבות שירות המדינה ומעקב אחר אישור השינויים ויישומם. 
תהליך איוש המשרות - ניהול הליכי פרסום, איתור, מיון, בחירה וקליטה של העובדים בהתאם להוראות ולכללים הקיימים בנושא.
ניהול מערך השירות לפרט - ניהול תנאי השירות לעובדים ומעקב אחר מימוש זכויותיהם וחובותיהם מקליטתם ועד לפרישתם; המלצה על אופן הקצאת המשאבים להעסקת עובדים, ובכלל זה שעות נוספות, כוננויות, אחזקת רכב ועוד.
בקרה - ביצוע בדיקות ארגוניות ועמידה בחוק התקציב.
שותפות בייצוג המשרד בוועדות ובפורומים בין-משרדיים ובתהליכי שינוי ארגוני, בסכסוכי עבודה, בתביעות בבתי הדין לעבודה ועוד וכן עבודה בתיאום עם הנהלת המשרד ומול גורמים במשרד האוצר (ובכלל זה אגף תקציבים, הממונה על השכר, החשב הכללי), נציבות שירות המדינה, ההסתדרות והאיגודים המקצועיים, פרקליטות המדינה ועוד.
הדרכה ורווחה - עשוי/ה להיות מופקד/ת על נושא ההדרכה ו/או הרווחה במשרד/ביחידת הסמך, בהתאם להוראות התקשי"ר, הנחיות נציבות שירות המדינה והוראות הממונה.
ניהול התקציב המיועד לניהול ההון האנושי.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה:
השכלה אקדמית (תואר ראשון)*

ניסיון:
ניסיון מקצועי של שנתיים במשאבי אנוש ועוד שנתיים ניסיון (שנה לבעלי/ות תואר שני) באחד או יותר מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, הדרכה, רווחה או שכר,או ניסיון מקצועי בליבת המשרד או ניסיון בניהול הכולל ניהול עובדים /או ניהול פרוייקטים/ ניהול עבודת מטה.

נתונים נוספים רצויים:
השכלה:
רצויה השכלה אקדמית בתחום משאבי אנוש או סוציולוגיה ארגונית או ייעוץ ארגוני או פסיכולוגיה או מדע המדינה או מינהל ציבורי או בניהול.

קורסים:
רצוי סיום קורסים והשתלמויות מקצועיות בתחום משאבי אנוש ובתחומים הקשורים לתפקיד
רצוי ניסיון מוכח בתחומים הבאים:
גיוס וקליטת עובדים
הנחייה והדרכה של עובדים
ריכוז/הובלה של תהליכי שינוי ארגוני בפרט במגזר הציבורי
סיוע בגיבוש תוכניות עבודה וביצוע מעקב ובקרה אחר יישומן

כישורים ומיומנויות:
כושר ניהול וארגון
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה גבוהה
כושר הנחייה ומתן שירות
כושר קבלת החלטות ואסרטיביות
יחסי אנוש מעולים

ידע:
בניהול ופיתוח משאבי אנוש ובהערכת עובדים
בשימוש במערכת ממוחשבת לניהול משאבי אנוש
הכרת החוקים והתקנות הקשורים בתפקיד

היקף המשרה

משרה מלאה: 100%

 

הערות

*התפקיד מחייב לבישת מדים וענידת דרגות. המעסיק יהיה רשאי בכל שלב להורות על יישום הנחייה זו , ובעל התפקיד יהיה מחוייב להנחייה זו עם הוצאתה.
*מועמד שאינו קצין או שטרם עבר מבדקי קצונה יידרש לעבור מבדקי קצונה בהצלחה טרם ההשתתפות בוועדת בוחנים.

1. בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012, ובתיאום בין נציבות שירות המדינה לבין הארגון היציג של הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, למשרות בדירוג המח"ר או בדירוג המינהלי שבהן נקבעה דרישה להשכלה אקדמית כללית רשאים להגיש מועמדותם גם הנדסאים וטכנאים מוסמכים הרשומים בפנקס ההנדסאים והטכנאים. במקרה זה נדרשים הנדסאים וטכנאים לשנות ניסיון בתחומים המפורטים בעיסוק, כאמור בפסקה 11.131 בתקשי"ר.
בעל/ת תעודת הנדסאי/ת מוסמכ/ת או טכנאי/ת מוסמכ/ת אשר ת/ייבחר למשרה ת/ידורג בדירוג המנהלי. עובד/ת מתוך שירות המדינה אשר דורג/ה זה מכבר בדירוג ההנדסאים או הטכנאים רשאי/ת לשמר את דירוגו/ה המקצועי.
2. הנבחר/ת לתפקיד יידרש להשתתף בפעולות הכשרה ופיתוח ייעודיות ואף שמירת כשירות באמצעות הסמכה, בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה.

**רק פניות מתאימות תיענינה.
**בכל מקום שבו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך.
 

 

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור