מנהל/ת תפעול וקשרי לקוחות למרכז ההידרותרפי שער הנגב | מעברים נגב צפוני

מנהל/ת תפעול וקשרי לקוחות למרכז ההידרותרפי שער הנגב

מנהל/ת תפעול וקשרי לקוחות למרכז ההידרותרפי שער הנגב

חברה: 
המרכז ההידרותראפי שער הנגב
תחום: 
הנה"ח וכספים
משאבי אנוש וכוח אדם
שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

מכרז פנימי / חיצוני 2020/27

תיאור התפקיד: המרכז ההידרותרפי שער הנגב מעניק שירותי בריאות ושיקום, לצד שירותי ספורט כושר ואורח חיים בריא.

המרכז פועל ב משך כל ימות השבוע ומפעיל חדר כושר, אולמות אימונים, בריכת מסלולים, בריכה טיפולית, מרפאת ספורט, חוגי שחייה, מרכז הכשרות למקצועות הטיפול והספורט ועוד.

התפקיד כולל אחריות ניהולית על תחום כוח האדם במרכז, בכלל זה מעקב אחרי לוחות עבודה ודיווחי משכורות. בנוסף, חלק חשוב מהתפקיד כולל אחריות על ממשקי קשרי הלקוחות שיש למרכז עם אלפי האנשים שפוקדים אותנו מדי שנה.

עיקרי התפקיד: 1 .אחריות כוללת להקמה וניהול ממשקי קשרי לקוחות איכותיים ואפקטיביים.

2 .אחריות כוללת על ניהול משאבי האנוש )קליטת עובדים חדשים וחוזי עבודה ומעקב על שעות עבודה(.

3 .ניהול לוח המשמרות וצוותי העבודה במרכז.

4 .ריכוז הקשר עם גורמי חוץ וגופים מרכזיים צורכי שירות במרכז.

5 .הפקת דוחות וסיוע שוטף למנכ"ל העמותה בכל הקשור לנהלי העמותה.

6 .כל נושא אחר בתחומי עיסוק המרכז אשר יוחלט שהינו בתחום אחריות המשרה. כפיפות ארגונית: מנכ"ל העמותה

(המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד)

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד: 1 .השכלה: תואר אקדמי ראשון – חובה. בעדיפות לתחום הניהול: ניהול מערכות מידע, ניהול משאבי אנוש או ניהול כספים. תואר שני – יתרון.

2 .ניסיון מקצועי: 1.2 ניסיון בניהול תקציב – חובה . 2.2 ניסיון מוכח של מעל לשלוש שנים בעבודה בתחום תפעול מערכת כספים וקשרי לקוחות. 3.2 ניסיון בהפעלת צוותים והכשרתם. בדגש על צוותי קשרי לקוחות. 4.2 ניסיון ביצירת שיתופי פעולה )פנים וחוץ ארגוני(

3 .דרישות נוספות: 1.3 יכולת גבוהה לתקשורת בין אישית ועבודת צוות. 2.3 יוזמה יזמות ויצירתיות. 3.3 מחויבות לעבודה בשעות לא שגרתיות ובזמני חירום 4.3 בעל\ת יכולת ניידות וגמישות בשעות העבודה. 5.3 כושר ביטוי בעל פה ובכתב. 6.3 היכרות עם מרחב המועצה האזורית שער הנגב - יתרון. 7.3

שפות: עברית ברמה גבוהה. אנגלית – ברמה טובה. 8.3 יישומי מחשב: שליטה בשימוש ביישומי ה – OFFICE. כישורים אישיים נדרשים: ייצוגיות, שירותיות, יכולת הובלה, אמינות ומהימנות אישית, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יחסים בין אישיים טובים, יכולת עמידה בלחצים.

מסגרת העבודה:

היקף משרה: %100 משרה. תחילת עבודה: מיידי. תינתן עדיפות לאנשים עם מוגבלות משמעותית. ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 30.10.20 בשעה 12:00

לידי צחי לוי בדוא"ל: tzachil@sapir.ac.il il. המעוניינים בתפקיד יצרפו לקורות החיים שאלון פרטים אישיים, 

היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור