לקיבוץ אלמוג דרוש.ה מנהל.ת עסקים וכספים
לקיבוץ אלמוג דרוש.ה מנהל.ת עסקים וכספים
ניהול המערכת העסקית הקיימת בקיבוץ, כולל כל פעילות כספית ופיננסית, פיתוח העסקים הקיימים ויזום של עסקים חדשים על מנת להשיא את רווחי הבעלים. ייצוג הקיבוץ בפורומים ותאגידים אזוריים וארציים שהקיבוץ קשור אליהם במסגרת עסקית.
עסקים:
שותפות להתוויית האסטרטגיה העסקית בקיבוץ.
• ניהול הענפים העסקיים והמגזרים הכפופים לו: ליווי ובקרה של מנהלי הענפים העסקיים, ענפי החקלאות וענפי התיירות. מינוי מנהלים, אישור תוכניות ופיתוח, ליווי ויעוץ, צמצום ו/או סגירה במידת הצורך, ניהול תקציב. .
• אחריות על הכנת תכנית העבודה וההשקעות השנתיות למגזר העסקי ולענפיו.
• בניית תקציב , מעקב ובקרה עליו.
• אחריות על המדיניות הכספית של המגזר העסקי והקהילתי.
• ייצוג הקיבוץ בתאגידים ובשותפויות של הקיבוץ.
• אחריות על תחום הנדל"ן והנדל"ן המניב.
• אחריות על פיתוח העסקים במגזר העסקי: זיהוי הזדמנויות עסקיות ויזמויות חדשות.
• ניהול ואישור התקשרויות עם גורמי חוץ בנושאים העסקיים.
• ניהול הקשר עם היועצים המשפטיים של הקיבוץ.
• אחריות על בחירת כלים פיננסיים כמו מערכות מידע ותוכנות ייעודיות.
כספים:
• אחריות על תזרים המזומנים .
• אחריות לקביעת מדיניות התשלומים בקיבוץ.
• אחריות על הנה"ח בקיבוץ.
• בחירת כלים פיננסיים כגון מערכות מידע ותכניות ייעודיות.
• אחריות על תחום הביטוח.
• מעקב ובקרה על התקציב.
• קשר עם גורמים חיצוניים: מוסדות במדינה.
• ניהול הקשר עם משרד רואה החשבון .
• גיוס כספים.
תואר אקדמי יתרון, נדרש ניסיון עסקי,
הבנה כלכלית, יכולות ניהול ועבודה בצוות.
היקף המשרה – 80%.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור