דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אחזקה במועצה האזורית שער הנגב
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אחזקה במועצה האזורית שער הנגב
1. אחראי על התכנון והאחזקה השוטפת, השנתית והרב שנתית במקצועיות, ביעילות וחיסכון.
2. מענה לפניות בנושא תחזוקה, תשתיות, ציוד, רכש וליקויים במוסדות הרשות, בתחום הרשות המקומית, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיות הממונה.
3. אחראי על הפעלת כוח אדם לאחזקה, על חוזי האחזקה, השירות והפעלת הקבלנים החיצוניים לרבות רישום מסודר של ציוד שהותקן או נגרע ועדכון הממונה.
4. התרעה בפני הממונה לגבי כל תקלה המצריכה התערבות של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה.
5. תיאום פעולות ופיקוח על קבלנים / יזמים וחברות חוץ המבצעים עבודות בתחום הרשות ועבורה.
6. אחריות על אחסון הציוד במקומות הייעודים.
7. ניהול צוות עובדים (עובדי אחזקה, חשמלאים, ניהול מקצועי של אבות הבית).
8. הנחיית עובדי המחלקה בביצוע המטלות, ווידוא ביצוע ההנחיות ומתן משוב לעובדי המחלקה.
9. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, על פי הנחיות הממונה הישיר והנהלת המועצה.
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 . או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
נסיון מקצועי:
- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
דרישות נוספות:
- שפות - עברית ברמה גב והה.
- יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות הOffice .
- בעל רישיון נהיגה - חובה
- ניסיון בניהול צוות עובדים – יתרון
- היכרות עם תוכנות - EXCEL , דקל, בנארית, אוטוקאד, ms project - יתרון
כישורים אישיים:
- הכרת המערכת הציבורית ויכולת מוכחת בניהול וארגון בתחום המקצועי.
- יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת ניהול והנעת עובדים.
- אמינות ומהימנות אישית.
- קפדנות ודייקנות.
- יכולת קבלת החלטות וסמכותיות.
- יכולת ארגון תכנון וסדר.
- עבודה רבת משימות.
- נכונות לעבודה מאומצת לרבות בשעות בלתי שגרתיות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- חשיפה לתנאי מזג אוויר קשים בכל עונות השנה, עקב עבודת שטח.
- עבודה בשעות לא שגרתיות, עבודה בשטח ונסיעות.
- ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
- משימות הדורשות מאמץ פיזי.
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באתר המועצה (כאן) או בהגשה ידנית בבניין המועצה, לידי גב' כוכי פנקר ממחלקת משאבי האנוש, בצירוף שאלון למועמד (אשר נמצא באתר המועצה) ומסמכים נדרשים עפ"י תנאי המכרז. הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.
מנהלה:
מועד פרסום המכרז : 23/3/2021
לפניות בנושאים כלליים ניתן לפנות באמצעות טלפון: 077-9802216
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 13/04/2021 בשעה 12:00 .
המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.
עדיפות לבעלי מוגבלויות: במשרה תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות חמורה כהגדרתה בתקנות הביטוח הלאומי )קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה(, התשט"ו-1956 ,או לפי תקנות הנכים )מבחנים לקביעת דרגות נכות(, התש"ל-1969
הבהרה מגדרית: המכרז מופנה לגברים ולנשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור