מתאם/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה | מעברים נגב צפוני

מתאם/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה

מתאם/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה

חברה: 
BOL Pharma
תחום: 
שירות לקוחות
תאור תפקיד: 

BOL פארמה מגייסת-  מתאמ/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה

*המשרה מיועדת לבני שני המינים

תחומי אחריות:

  • הכנסת הזמנות ממוחשבות למטופלים על בסיס יעד מוגדר
  • הכנת דוחות מלאי יומיים באקסל
  • טיפול במיילים, מתן מענה בפייסבוק ,סינון פקסים
  • התנהלות מול ממשקים ארגוניים פנימיים, טיפול בדוחות שינוע, עבודה מול המחסן, וידוא איסוף והגעה
  • עבודה מול מח' לוגיסטיקה ורכש , שליחת קובץ יומי לחב' השינוע ולמחסן
  • הקמת דרישות רכש במערכת הפריוריטי ובדיקת חשבוניות
  • טיפול בתלונות מטופלים ומעקב אחר אופן הטיפול
  • עבודה בבית המסחר , ליקוט , הוצאת חשבוניות וקבלות
  • הגעה עצמאית לרבדים. רכב ורישיון נהיגה בתוקף- חובה.
  • משרה מלאה: 9 שעות עבודה 5 ימים בשבוע  החל משעה 8:00. נכונות לשעות נוספות

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות :

  • "ראש גדול"
  • יתרון לניסיון קודם בתחום שירות לקוחות ואו תפעול לפחות שנה
  • יחסי אנושים לא פחות ממעולים  (רגישות, סבלנות, וכבוד לבני אדם)
  • ניסיון בעבודה הדורשת ביצוע מגוון משימות במקביל, קפדנות, ירידה לפרטים ו"סגירת קצוות"
  • תואר ראשון- חובה
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ורמת אקסל גבוהה – חובה ! (רמת PIVOT)
  • ניסיון בפריוריטי – יתרון
  • אנגלית/ רוסית - יתרון. ברמה הכוללת יכולת לנהל שיחה ולענות למיילים במידת הצורך

 

קו"ח יש לשלוח לכתובת מייל:

Bol-jobs@bolpharma.com

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור