מתאם/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה
מתאם/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה
חברה:
BOL Pharma
תחום:
שירות לקוחות
תאור תפקיד:
BOL פארמה מגייסת- מתאמ/ת שירות לקוחות ולוגיסטיקה
*המשרה מיועדת לבני שני המינים
תחומי אחריות:
- הכנסת הזמנות ממוחשבות למטופלים על בסיס יעד מוגדר
- הכנת דוחות מלאי יומיים באקסל
- טיפול במיילים, מתן מענה בפייסבוק ,סינון פקסים
- התנהלות מול ממשקים ארגוניים פנימיים, טיפול בדוחות שינוע, עבודה מול המחסן, וידוא איסוף והגעה
- עבודה מול מח' לוגיסטיקה ורכש , שליחת קובץ יומי לחב' השינוע ולמחסן
- הקמת דרישות רכש במערכת הפריוריטי ובדיקת חשבוניות
- טיפול בתלונות מטופלים ומעקב אחר אופן הטיפול
- עבודה בבית המסחר , ליקוט , הוצאת חשבוניות וקבלות
- הגעה עצמאית לרבדים. רכב ורישיון נהיגה בתוקף- חובה.
- משרה מלאה: 9 שעות עבודה 5 ימים בשבוע החל משעה 8:00. נכונות לשעות נוספות
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות :
- "ראש גדול"
- יתרון לניסיון קודם בתחום שירות לקוחות ואו תפעול לפחות שנה
- יחסי אנושים לא פחות ממעולים (רגישות, סבלנות, וכבוד לבני אדם)
- ניסיון בעבודה הדורשת ביצוע מגוון משימות במקביל, קפדנות, ירידה לפרטים ו"סגירת קצוות"
- תואר ראשון- חובה
- ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ורמת אקסל גבוהה – חובה ! (רמת PIVOT)
- ניסיון בפריוריטי – יתרון
- אנגלית/ רוסית - יתרון. ברמה הכוללת יכולת לנהל שיחה ולענות למיילים במידת הצורך
קו"ח יש לשלוח לכתובת מייל:
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור