דרוש/ה מזכיר/ת מחלקת חינוך במועצה האזורית שער הנגב
דרוש/ה מזכיר/ת מחלקת חינוך במועצה האזורית שער הנגב
1 .ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות למחלקת החינוך:
1.1 ניהול לוח זמנים ופגישות של מנהל מחלקת החינוך וקריית החינוך.
1.2 אחריות אדמיניסטרטיבית על כלל תחומי פעילות המחלקה, לרבות תחומי הקב"סות, הצרכים המיוחדים והגיל הרך.
1.3 הכנת חומר לישיבות.
1.4 הקלדת והפצת מסמכים ומיילים, לרבות כתיבת פרוטוקולים ומעקב לביצוע החלטות מישיבות המחלקה.
1.5 מענה טלפוני ומענה לפניות תושבים.
1.6 הכנת מצגות בהתאם לצורך.
1.7 תיוק.
1.8 דיווח נוכחות כ"א.
1.9 טיפול בהרשאות לרכבי אורחים.
1.10 הזמנת ציוד משרדי וכיבוד קל לישיבות ולמשרד.
1.11 טיפול בתחום החינוך המיוחד – טיפול באגרות חוץ מול הרשויות השונות, הסדרת הזכאות לליווי תלמיד בחינוך המיוחד מול משרד החינוך.
1.12 דיווחים ורישומים – פרסום ורישום לגנים, כיתות א' ו -ו' מול ההורים ומול הישובים, רישום לפעילויות שיוזם משרד החינוך בחופשות.
2 .דיווח הסעות תלמידים למשרד החינוך הן בחינוך הרגיל והן בחינוך המיוחד:
2.1 .ריכוז נתונים מבתי הספר וממחלקת התחבורה.
2.2 .מילוי טפסים ועבודה במערכת "הסעות נט" ו"הסעות מסלולים".
2.3 .דיווחים למשרד החינוך )גנים ובתי הספר(, נתוני כוח אדם בחינוך )סייעות(, מעקב ודוחות – שוטף.
2.4 .ביטוח תלמידים בחינוך הפורמאלי מול מחלקת הרכש.
2.5 .ארגון ועדות השמה וועדות שיבוץ.
2.6 .ילדי חוץ – הנפקת אישורים, ביטול רישום תלמידים.
2.7 .רישום ילדים לגנים.
2.8 .דיווחי נתוני סייעות בגנים וסייעות רפואיות במערכות משרד החינוך.
2.9 .ניהול יומן אירועי קריית החינוך – מכללה ובתי ספר.
2.10 .הכנת ועדכון תיק חינוך כולל החירום – שנתי.
3 . כל נושא אחר בתחומי העיסוק המזכירות של מחלקת החינוך אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.
מאפייני העשייה היחודיים בתפקיד:
1 .עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.
2 .טיפול בו זמנית במספר נושאים, יכולת פתרון בעיות.
3 .שירותיות
תנאי סף:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
דרישות נוספות:
• שפות - עברית ברמה גבוהה.
• יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ (כולל ניסוח מכתבים)
• יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות הOffice (וורד, אקסל, פאוורפוינט)
כישורים אישיים:
1 .בעל/ת כושר ארגון וניהול, אסרטיבי/ת ובעל/ת יחסי אנוש מצויינים.
2 .יכולת עבודה מול קהל, ייצוגיות.
3 .יכולת עבודה בתנאי לחץ.
4 .עבודה בשעות בלתי שגרתיות, כולל בעיתות חירום.
5 .עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
6 .יכולת עבודה בצוות.
7 .אמינות ומהימנות אישית.
8 .קפדנות ודייקנות.
9 .יכולת ארגון תכנון וסדר.
הגשת המועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באתר המועצה (כאן) או בהגשה ידנית בבניין המועצה, לידי גב' כוכי פנקר ממחלקת משאבי האנוש. הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.
מועד פרסום המכרז : 3.11.2021
לפניות בנושאים כלליים ניתן לפנות באמצעות דוא"ל: drushim@sng.org.il או בטלפון: 077-9802216 אין להגיש מועמדות למייל.
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 18.11.21 בשעה 12:00 .
המועמדים המתאימים יזומנו לראיון בפני ועדת בחינה.
המכרז מופנה לגברים ולנשים כאחד.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור