דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש למרכז המכירות והשירות הקונצרני - משרה זמנית
דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש למרכז המכירות והשירות הקונצרני - משרה זמנית
מרכז המכירות והשירות הארצי של קבוצת תנובה נותן מענה לשוק הקמעונאי ולשוק המקצועי.
המרכז מחולק לארבעה מוקדים המתמחים בסוגי לקוחות שונים.
מידי יום מתבצעות במוקד הזמנות ומכירות של מגוון מוצרי תנובה.
התפקיד כולל:
ניהול והובלת תחום משאבי אנוש באתר המונה כ 300 עובדים.
ניהול של רכזת משאבי אנוש ורכזת הדרכה אתרית.
ייעוץ למנהלים בכל הדרגים לרבות חניכה וליווי.
אחריות לטיפול בפרט ומתן מענה אישי לכלל העובדים והמנהלים באתר בשיתוף פעולה עם רכזת משאבי האנוש.
ניהול ותפעול הרווחה באתר, לרבות ניהול תקציבי הרווחה ויישום מדיניות הרווחה הקונצרנית.
הכנת תוכניות עבודה שנתיות בתחום משאבי אנוש וביצוע מעקב אחר הביצוע לרבות עמידה ביעדי ומדדי משאבי אנוש.
ניהול תהליכי הדרכה, פיתוח, העשרה והכשרה.
ניהול קורסי ההכשרה באתר (תחת ניהולה של רכזת הדרכה אתרית).
ניהול, יישום ותפעול של מדיניות שכר והטבות.
התפקיד בדווח למנהלת מרכז המכירות ומנהלת משאבי אנוש חטיבתית.
התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה.
תואר אקדמי רלוונטי - חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול משאבי אנוש - חובה.
הכרות עם עולם המוקדים הטלפוניים - יתרון.
ידע וניסיון במגוון תחומי משאבי אנוש: דיני עבודה, שכר, גיוס, רווחה, פרט, פיתוח ארגוני וכו'.
תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת רתימת ממשקים פנימיים וחיצוניים.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור