מרכז/ת תמיכה במימי הנגב בע"מ
מרכז/ת תמיכה במימי הנגב בע"מ
1. יעוד
מתן סיוע למשתמשי המערכת פנימיים וחיצוניים בכל תחומי הפעילות:
-
סיוע מבוקש בתפעול המערכת.
-
קבלת דיווח על תקלה והנעת טיפול בה כולל עדכון הפונה על תהליך הטיפול.
2. מבנה
-
אחריות כוללת על פעילות מרכז התמיכה היא של מנמ"ר הארגון.
-
בשלב ראשון יבוסס מרכז התמיכה על ממלא תפקיד יחיד – רכז תמיכה במשתמשים. עובד הארגון הכפוף משימתית למנמ"ר.
-
כל אחד מהספקים ספקי היישום וספק התשתית ימנה נציג יחיד אליו שיתפקד מול רכז התמיכה יניע תהליך תיקון אצלו אם נדרש , וידווח שוטף לרכז.
-
הרכז יפנה למנמ"ר בכל מקרה שאינו מסוגל לסווג את הפניה ונדרשת מיומנות גבוהה יותר ולא יעכב טיפול.
3. תהליכים
-
סיוע מידי בתפעול – מתן מענה מידי למשתמש המבקש הסבר בתחום תפעול המערכת.
-
טיפול בבקשת הדרכה – תיאום הדרכת ספק(למשתמש חדש או אד שפספס פעילו הדרכה מתוכננת)
-
טיפול בהודעה על תקלה – סיווג התקלה, הפניה לנציג הנכון, רישום שלבי טיפול אם מתקיימים. סגירת הטיפול לאחר בדיקה.
דרישות ניסיון וכישורים ממועמד לתפקיד רכז התמיכה
דרישות ניסיון וכישורים שיקנו למועמד לתפקיד יתרון .
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה בתמיכה במשתמשים של מערכת ממוחשבת
- הכרות עם פריוריטי – יתרון.
- הכרות עם יישום של מג'יק – יתרון.
- הכרות עסקית עם אגודה חקלאית – יתרון.
- רקע כללי של מתן שירות ללקוחות – יתרון.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור