מרכז/ת תמיכה במימי הנגב בע"מ | מעברים נגב צפוני

מרכז/ת תמיכה במימי הנגב בע"מ

מרכז/ת תמיכה במימי הנגב בע"מ

חברה: 
מימי הנגב בע
תחום: 
חקלאות / גינון ונוי
מערכות מידע
תאור תפקיד: 

1. יעוד

מתן סיוע למשתמשי המערכת פנימיים וחיצוניים בכל תחומי הפעילות:

  • סיוע מבוקש בתפעול המערכת.

  • קבלת דיווח על תקלה והנעת טיפול בה כולל עדכון הפונה על תהליך הטיפול.

2. מבנה

  • אחריות כוללת על פעילות מרכז התמיכה היא של מנמ"ר הארגון.

  • בשלב ראשון יבוסס מרכז התמיכה על ממלא תפקיד יחיד – רכז תמיכה במשתמשים. עובד הארגון הכפוף משימתית למנמ"ר.

  • כל אחד מהספקים ספקי היישום וספק התשתית ימנה נציג יחיד אליו שיתפקד מול רכז התמיכה יניע תהליך תיקון אצלו אם נדרש , וידווח שוטף  לרכז.

  • הרכז יפנה למנמ"ר בכל מקרה שאינו מסוגל לסווג את הפניה ונדרשת מיומנות גבוהה יותר ולא יעכב טיפול.

3. תהליכים

  • סיוע מידי בתפעול – מתן מענה מידי למשתמש המבקש הסבר בתחום תפעול המערכת.

  • טיפול בבקשת הדרכה – תיאום הדרכת ספק(למשתמש חדש או אד שפספס פעילו הדרכה מתוכננת)

  • טיפול בהודעה על תקלה – סיווג התקלה, הפניה לנציג הנכון, רישום שלבי טיפול אם מתקיימים. סגירת הטיפול לאחר בדיקה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות ניסיון וכישורים ממועמד לתפקיד רכז התמיכה

דרישות ניסיון וכישורים שיקנו למועמד לתפקיד יתרון .

דרישות:

  • ניסיון  של לפחות שנה בתמיכה במשתמשים של מערכת ממוחשבת
  • הכרות עם פריוריטי – יתרון.
  • הכרות עם יישום של מג'יק – יתרון.
  • הכרות עסקית עם אגודה חקלאית – יתרון.
  • רקע כללי של מתן שירות ללקוחות – יתרון.
     
השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה חלקית
שעות עבודה: 
09.00- 13.30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור