קניינ/ית ציוד מדעי- אוניברסיטת בן גוריון
קניינ/ית ציוד מדעי- אוניברסיטת בן גוריון
קניינ/ית ציוד מדעי מדור קניינות מחלקת רכש והספקה אגף הכספים
תיאור התפקיד:
א . טיפול בדרישות רכש של יחידות האוניברסיטה בתחומי: ציוד מדעי, ציוד מדעי מתכלה, שירותים למחקר וציוד טכני.
ב . קבלה ובדיקת הצעות מחיר מספקים.
ג . הפקת הזמנות לספקים מקומיים ובחו"ל.
ד . קידום הסכמי מסגרת עם ספקים וסיוע בכתיבת מכרזים בתחום הציוד המדעי.
ה . ניהול מעקב אחר הספקת ציוד ותאום המשלוחים לאוניברסיטה.
ו . ביצוע הערכת ספקים ואיתורם בתחומי המחקר השונים.
ז . ריכוז מאגר קטלוגים בתחומי המחקר השונים, וניתוח נתוני רכש ציוד מדעי.
ח . מתן שירות ומענה לחברי הסגל, ניהול קשר שוטף עם ספקים: ניהול מו"מ מסחרי מול ספקים, פגישות וכדומה.
ט . מתן סיוע וגיבוי לצוות קנייני המדור.
י . ביצוע מטלות נוספות בהנחיית הממונה.
יא . כפיפות: רמ"ד קניינות
א . תואר אקדמי ראשון או הנדסאי.
ב . ניסיון של 4 שנים בתחומים רלוונטיים.
ג . ניסיון של 4 שנים בעבודה ברכש/מכירות ציוד מדעי לא מתכלה.
ד . ניסיון במתן שירות וניהול מו"מ.
ה . שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד.
ו . ניסיון בעבודה עם תוכנות OFFICE ,רצוי - ניסיון עם מערכות ERP .
היקף: %100
הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה יש להיכנס לקישור הבא: https://in.bgu.ac.il/hr/career/Pages/Wanted.aspx
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור