מנהל/ת משרד ליחידה קהילתית להתפתחות הילד | מעברים נגב צפוני

מנהל/ת משרד ליחידה קהילתית להתפתחות הילד

מנהל/ת משרד ליחידה קהילתית להתפתחות הילד

חברה: 
קרן בני שמעון-מושבי יחדיו
תחום: 
אדמיניסטרציה
רפואה, בריאות וסיעוד
תאור תפקיד: 

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות אדמיניסטרטיביות הנוגעות לעבודה הסדירה של היחידה להתפתחות הילד.

תחומי אחריות:

1 .ניהול המשרד מתן מענה מקצועי שוטף, קבלת קהל, ילדים והורים.

2 .ניהול מסמכים ודואר (אלקטרוני ורגיל), סיכום ישיבות, הקלדה של אבחונים, מענה טלפוני לפניות.

3 .מתן מענה שוטף לצוות המטפלים ביחידה.

4 .קיום קשר שוטף עם קופות החולים, תפעול ומעקב של החזרים בגין טיפולים.

5 .ניהול עדכון ובקרה של מערכת שעות הטיפול עבור כל מטפל.

6 .ניהול רשימת המתנה.

7 .בדיקת הגעה טלפונית עם כלל ההורים לקראת כל יום טיפול.

8 .ניהול יומן של מנהלת המרכז, לו"ז, תאום פגישות.

9 .ניהול רישום הורים וצוות חינוכי לסדנאות והשתלמויות.

10.תפעול פרויקטים ייחודיים.

11.ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת במרכז.

12.עדכון מצבת המטפלים בתוך מערכת השעות.

13.ניהול רכישת ציוד שוטף בהתאם לנהלי המועצה, הקמת הזמנות רכש.

14 .שליטה ומעקב תקציבי.

15.ניהול גביה ותשלומי הורים וצוותים בגין תכוניות ייחודיות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:

השכלה- 12 שנות לימוד

ניסיון-ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בתחום ניהול משרד

הכרות עם קופות חולים/ רשות מקומית - יתרון

תואר ראשון - יתרון

שפות- עברית ברמה גבוהה

מחשב- ידע וניסיון בעבודה עם מחשב, שליטה מלאה בתוכנות OFFICE

משרה- משרה מלאה כולל עבודה אחר הצהרים פעם בשבוע.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: תכונות אישיות- אמינות ומהימנות אישית, דיסקרטיות, אמפטיה ויחסי אנוש מעולים, כושר למידה, חריצות, דייקנות וקפדנות, ארגון וסדר, יכולת לעבודת צוות, יכולת התבטאות בע"פ ובכתב.

ארגון וניהול- יכולות תכנון ותאום, בקרה ופיקוח, יכולת פתרון בעיות, סמכותיות, יכולת לטפל במספר נושאים בו זמנית, יכולת עמידה בלחץ.

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה-12.7.22 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות. ניתן להגיש קורות חיים ללינק: כאן

היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור