נציג/ת תמיכה טכנית- מכללת ספיר
נציג/ת תמיכה טכנית- מכללת ספיר
חברה:
המכללה האקדמית ספיר
תחום:
מחשבים והייטק
מערכות מידע
תאור תפקיד:
לאגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית – Desk Help
תיאור התפקיד:
מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה למחשוב באמצעות טכנאים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. באחריות המרכז לעקוב אחר הפניות ולהעבירן במידת הצורך להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים נפוצים בסביבת windows כמו: office ,עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
- שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
- יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח עד לתאריך 27/02/2023 בשעה 12:00
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור