אחראי/ת אדמיניסטרציה ומזכירות מפעל
אחראי/ת אדמיניסטרציה ומזכירות מפעל
חברה:
ארז מוצרים תרמופלסטיים
תחום:
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד:
- התנהלות וביצוע תיאומים לוגיסטיים ומנהלתיים מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
- ניהול יומני פגישות בארץ ובחו"ל של מנכ"ל החברה ומשנה למנכ"ל.
- ניסוח והדפסת מיילים בעברית ובאנגלית.
- ארגון חדרי ישיבות ואחריות לתאום החדרים.
- צילום ותיוק, ניהול תיקי מסמכים/חוזים/הסכמים – ממוחשב + ידני.
- הזנת נתונים למערכות ממוחשבות כולל שליטה ותפעול תוכנת רכש כלל מפעלית.
- מתן תמיכה ומענה מקצועי אדמיניסטרטיבי לדרגי ניהול, כלל העובדים ולקוחות.
- אחריות כוללת על הצעות מחיר והזמנת רכש לציוד משרדי, אספקה קטנה, כיבוד וחומרי ניקוי.
- קבלת קהל, מענה וניתוב שיחות טלפון ופקסים בעמדת הקבלה.
- טיפול כולל בדואר מכתבים ומשלוח חבילות שיוצאות ונכנסות לארגון.
- אחריות כוללת על אירוח בארץ לרבות הזמנת מלון וליווי לוגיסטי של אורחים מחו"ל.
- אחריות על תורנות רכבי חברה וסיוע לאחראי רכב בשינוע שוטף של רכבי החברה לטיפולים השונים.
- אחריות על סדר ארגון ומלאי בפינת קפה מידי יום.
- אחריות על דוחות עבודה תחת משאבי אנוש וסיוע שוטף לפעילות משאבי אנוש בחברה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- % - 60% משרה ( 8:00 – 13:00) גמיש.
- שליטה מלאה בתוכנות .OFFICE
- יכולת ללמוד תוכנת רכש ERP (400AS-).
- אמינות, אחריות ("ראש גדול") ודיסקרטיות.
- סדר, ארגון וניקיון, שיטתיות, יסודיות ודיוק.
- יכולת לעבוד בו זמנית במספר משימות ותחת לחץ.
- בעל/ת תקשורת בין אישית טובה ויכולת לתת שירות ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה טובה
השכלה נדרשת:
- קורס מזכירות - יתרון
ניסיון נדרש:
- ניסיון מוכח במיומנויות מחשב ותוכנות OFFICE
- ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה ומזכירות – יתרון
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור