מזכיר/ת אגף הגזברות במועצה האזורית שער הנגב
מזכיר/ת אגף הגזברות במועצה האזורית שער הנגב
1 ניהול משימות מנהליות הכוללות:
• מענה טלפוני ופרונטלי לפניות עובדי המחלקה ושל גורמים חיצוניים, לקוחות ותושבים.
• אחריות לניהול סדר היום ותיאום יומנים של פגישות רבות משתתפים לגזבר המועצה והסגנים הכפופים לו.
• ניסוח מכתבים, הדפסת ותיוק מסמכים
• השתתפות בישיבות ו הוצאת פרוטוקולים וסיכום ישיבות
• טיפול בדואר נכנס ויוצא
• ריכוז דרישות רכש וציוד של המחלקה
.2 עבודה מול גורמי חוץ ומול המחלקות והאגפים השונים ברשות, לרבות מזכירות לשכת ראש הרשות ומנכ"ל הרשות.
.3 ניהול רשומות ומעקב אחר החלטות, תשלומים, תביעות, קופה קטנה
.4 טיפול וביצוע בקרה אחר חשבונות בנקים
.5 סיוע לגזבר בטיפול בהתקשרויות, הכנת תקציב, בקרה
.6 ניהול ומעקב אחר ערבויות בנקאיות.
.7 תיוק ומעקב חוזים במערכת הממוחשבת
.8 אישורי תב"רים מול משרד הפנים
.9 כל נושא אחר בתחומי העיסוק אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.
תנאי סף:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה, לפחות. תואר אקדמי – יתרון
ניסיון מקצועי: ניסיון מוכח במשך שנתיים לפחות כמזכיר/ה בארגון, מוסד, מפעל או רשות מקומית/אזורית.
ידע בהנה"ח - יתרון
דרישות נוספות:
• שפות – עברית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי בכתב ובע“פ
• שליטה מלאה במחשב, כולל תוכנות Office
• ניידות עצמית
• תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות
• התנהלות מלאה בעיתות חירום
הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 11/6/2024 בשעה .12:00, כאן
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור