מנהל.ת תחום מיצוי וגיוס משאבים- מ.א יואב
מנהל.ת תחום מיצוי וגיוס משאבים- מ.א יואב
מיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, הגדלת הכנסות, גיוס משאבים ותרומות מקולות קוראים ותרומות מוסדיות. קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום איגום ומיצוי משאבים. הרחבת המקורות לגיוס תקציבים ממשרדים ומגופי פילנתרופיה מוסדיים.
תחומי אחריות:
- קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים.
- מיפוי משאבים, נכסים, צרכים ומאפיינים יישוביים ואזוריים.
- מיצוי תקציבי מדינה לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה ובתהליך יישומן.
- גיוס משאבים ותרומות - איתור מקורות לגיוס משאבים במדינה ובחו"ל, במגזרים השונים, קרנות ופילנתרופים ומימושם.
- שילוב הרשות המקומית בתכניות ממשלתיות ייעודיות.
- מעקב ומענה על קולות קוראים ותכניות נוספות.
- כתיבת בקשות לקבלת מענקים, תרומות ומשאבים.
- בניית תכנית עבודה שנתית לפיתוח משאבים וגיוס תרומות.
- תיאום אירוח תורמים, הכוונה, סיוע וייעוץ בהפקת אירועי גיוס משאבים ותרומות.
- יצירה ושימור קשרים עם תורמים, קרנות, הקדשים, עמותות, משרדי ממשלה וגופים תורמים בארץ ובחו"ל.
- עבודה בחירום.
- משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהל.
תנאי סף:
השכלה – תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ(עדיפות תינתן לבעלי תואר בכלכלה, חשבונאות ומינהל עסקים).
או בעל תעודת רואה חשבון בתוקף.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
בעל תואר ראשון / רו"ח - ניסיון של שנתיים לפחות בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים ברשויות המקומיות או במשרדי הממשלה או בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בגופים ציבוריים או עסקיים שעובדים מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם או בריכוז או ניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בארגוני חברה אזרחית מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.
הנדסאי רשום – שלוש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
טכנאי רשום – ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- עברית ברמה גבוהה, כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ
- אנגלית ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
- יכולת התמודדות עם לחץ
- יחסי אנוש טובים
- ייצוגיות
- סמכותיות
- יכולת תיאום ופיקוח, סדר וארגון
- יכולת הובלה
- יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה
- יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים
- דיסקרטיות, אמינות ומהימנות אישית
דרישות נוספות:
- יישומי מחשב – ידע וניסיון מוכח בתוכנות office ואינטרנט
- אקסל ברמה גבוהה כולל נוסחאות, טבלאות, גרפים ועיבוד נתונים
לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:
- שאלון אישי למילוי השאלון לחץ כאן
- קורות חיים
- תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה
- המלצות (במידה ויש)
על המעוניינים.ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 04/06/2024 באמצעות הגשה למייל: lilach@yoav.org.il או לפקס 08-8500703 או במסירה ידנית - לידי לילך פרסקו מנהלת ההון האנושי במשרדי מועצה אזורית יואב, בשעות הפעילות הקבועות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור