מנהל.ת מחלקת תפעול ואיכות הסביבה | מעברים נגב צפוני

מנהל.ת מחלקת תפעול ואיכות הסביבה

מנהל.ת מחלקת תפעול ואיכות הסביבה

05/06/2024
חברה: 
מועצה אזורית יואב
תחום: 
לוגיסטיקה ותפעול
ניהול
תאור תפקיד: 

ניהול מערך התפעול, הדת ואיכות הסביבה.

  • מערך האחזקה ברשות (תפעול), תחום הדת, איכות הסביבה מים וביוב.
  • גיבוש תוכניות עבודה ולוחות זמנים לתחזוקה שוטפת.
  • תברואה, פסולת ואשפה ברשות על כל סוגיה.
  • פיקוח ובקרה על איכות משק המים ודיגום מים.
  • טיפול בהדברה, הוטרינריה, מפגעים תברואתיים ופיקוח סביבתי בשיתוף עם התברואן.
  • ניהול הטיפול בחזות הרשות.
  • ניהול תחום איכות הסביבה וקיימות, פרויקטים בתחום הקהילה, תיק איכות סביבה רשותי בחירום.
  • פיקוח ובקרה אחר ביצוע תכניות עבודה מקושרות תקציב.
  • מיפוי כלל הפעולות הנדרשות לביצוע עבודת המחלקה.
  • ביצוע כל משימה, מטלה פיקוח או פרויקט, ע"פ הנחיית מנכ"ל.
  • תפקיד בזמן חירום.

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף - השכלה ודרישות מקצועיות:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.

או

תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי  אישור הרבנות הראשית לישראל

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר

שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים

משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

 

ניסיון מקצועי:

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל – 4 שנות ניסיון מקצועי לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ביצוע עבודות אחזקה או ניהול אחזקה בגוף ציבורי או פרטי.

עבור הנדסאי רשום – 5 שנות ניסיון מקצועי לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ביצוע עבודות אחזקה או ניהול אחזקה בגוף ציבורי או פרטי.

עבור טכנאי מוסמך – 6 שנות ניסיון מקצועי לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ביצוע עבודות אחזקה או ניהול אחזקה בגוף ציבורי או פרטי.

 

ניסיון ניהולי:

ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 דרישות נוספות:

  • עברית ברמה גבוהה ויכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ.
  • יישומי מחשב היכרות עם תוכנות הOFFICE

דרישות ייחודית לתפקיד:

  • שרותיות, ייצוגיות גם בפורומים מקצועיים.
  • דיוק בפרטים, סדר וארגון.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יחסי אנוש טובים.
  • עבודה מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
  • עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • רישיון נהיגה בתוקף ונסיעות מרובות ברחבי הרשות.
  • ריבוי משימות ותיעדוף.
  • הגעה לעבודה בשעת חירום.
  • השתתפות בהשתלמויות וקורסים בתחום תפקידו.
  • היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים,  תשס"א 2001- .

 

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש:

  • שאלון אישי למילוי השאלון לחץ כאן
  • קורות חיים
  • תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה
  • המלצות (במידה ויש)

 

על המעוניינים.ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא וזאת לא יאוחר מיום  22/06/2024 באמצעות הגשה למייל: lilach@yoav.org.il או לפקס 08-8500703 או במסירה ידנית - לידי לילך פרסקו מנהלת לשכת מנכ"ל במשרדי מועצה אזורית יואב, בשעות הפעילות הקבועות

היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

סגור