רכז/ת תיירות- לעמותה לקידום התיירות במרחב שקמה-בשור | מעברים נגב צפוני

רכז/ת תיירות- לעמותה לקידום התיירות במרחב שקמה-בשור

רכז/ת תיירות- לעמותה לקידום התיירות במרחב שקמה-בשור

08/07/2024
חברה: 
העמותה לקידום התיירות במרחב שקמה בשור
תחום: 
מגזר ציבורי
תיירות / אירוח
תאור תפקיד: 

לעמותה לקידום התיירות במרחב שקמה-בשור דרוש/ה: רכז/ת תיירות – החלפה לחל"ד

תחומי האחריות והגדרת התפקיד:

• ליווי וסיוע במהלך אירועי העמותה והתיירות בכל אזור צפון הנגב המערבי
• שימור וטיפוח קהילת תיירנים קיימת פנים אל פנים והם באמצעות דרכי יצירת הקשר של העמותה (דוא"ל, טלפון וכו').
• יצירה ושימור שיתופי פעולה עם יזמי תיירות, מועצות שותפות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים ששותפים בפעילות העמותה.
• ניהול קשר רציף עם התיירנים במועצה לצורך מיפוי, ליווי ותמיכה בפיתוח העסק התיירותי.
• איתור וגיוס תיירנים חדשים.
• ייעוץ תיירותי לעסקי התיירות.
• גביית תשלומי העמותה.
• תכנון השתלמויות, קורסים וסדנאות רלוונטיות ליזמים בתחום התיירות.
• עבודה מול ספקי העמותה בתחום השיווק: שיווק דיגיטלי, יח"צ ושיווק לקבוצות (כולל סיורי סוכנים, עיתונאים וגופים נוספים).
• הגשות וכתיבת דיווחים לקולות קוראים.
• ריכוז מידע מהתיירנים לטובת בניית חבילות ופעילות שנתית עפ"י תכנית עבודה שנתית.
• קידום אירועים ופסטיבלים מקומיים כולל ירידים, קמפיינים, כנסים ועוד.
• השתתפות בירידים לקידום התיירות.
• ביצוע כל פעילות אחרת שתדרוש עמותת התיירות במסגרת שעות העבודה המאושרות (כולל עבודה בשבתות במידת הצורך).

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות סף:
השכלה:
• בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה במקצועות הרלוונטיים לתפקיד – יתרון משמעותי
• ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום התיירות/ הפקת אירועים / תרבות.

 

ניסיון ודרישות מקצועיות:
• ניסיון מוכח בתחום התיירות, בריכוז פרויקטים ובפיתוח יזמות
• רקע וניסיון בעבודה מול יזמים/עסקים וגורמי ממשל /רשויות בתחום התיירות או הקשורים לתחום.
• יכולת הובלת תהליכים ארגוניים, חשיבה עסקית יצירתית, פיתוח עסקי
• ידע וניסיון בעבודה עם כלי שיווק דיגיטליים, ידע בשיווק המוצר התיירותי – יתרון.
• ניסיון קודם בניהול שותפויות רב מגזריות - יתרון
• תושב אחת המועצות האזוריות השותפות בעמותה: אשכול, מרחבים, שדות נגב, שער הנגב או בני שמעון.

 

כישורים אישיים :
• יכולת ארגון, פיקוח ובקרה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול ובקרת תקציב.
• אחריות על פיתוח וביצוע תכניות, יכולת לעבודה מאומצת ועצמאית, בין היתר בשעות לא שגרתיות.
• אופי יזמי, יכולת להתמודד עם חוסר-וודאות וריבוי גורמים וארגונים.
• יוזמה אישית, תפקוד עצמאי, אחריות כוללת וגישה ניהולית בוגרת.

היקף משרה – 100% משרה. משרה זמנית ל- 3 חודשים, תיתכן אופציה להארכה

 

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה30.07.2024- נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות. )פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל( קורות חיים יש לשלוח למייל: כאן

היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

סגור