מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
מנהל/ת צוות תמיכה טכנית
חברה:
קמהדע
תחום:
מחשבים והייטק
מקצוע:
מנהל/ת
תאור תפקיד:
קמהדע מגייסת מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר!
אנחנו מחפשים מנהל/ת תמיכה מנוסה לתפקיד מפתח במחלקת ה-IT שלנו.
התפקיד כולל הגדרת האסטרטגיה התפעולית ויעדי ה-KPI לצוות הHelp Desk,
יחד עם הובלה והנחיה של הצוות, מינוף הביצועים והובלת יוזמות לשיפור מתמיד של השירותים הניתנים.
תיאור התפקיד:
- ניהול יומיומי של מוקד תמיכה Help Desk לרבות קביעת יעדים, שגרות, ניתוח ביצועים ושיפור תהליכים.
- הובלת צוות תומכים מקצועי, מתן הדרכה והכוונה במתן מענה לפניות משתמשים.
- ניהול זמן, קביעת סדרי עדיפויות ומשימות לצוות התומכים תוך עמידה ביעדי SLA ואיכות השירות.
- זיהוי הזדמנויות לשיפור השירות והיעילות.
- התמודדות עם מצבים מורכבים ומציאת פתרונות יצירתיים.
- ניהול ושמירה על מלאי חומרה ורישוי תוכנות זמין בהתאם לצרכי הארגון.
- עבודה מול ספקים ונותני שירות כמקור קשר ראשי בארץ ובחול.
- כתיבת נהלי עבודה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול מחלקת תמיכת Help Desk בסביבה ארגונית - חובה.
- הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה ב Help Desk ומערכות ניהול פניות - חובה.
- בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי עם התמחות במערכות מידע - יתרון.
- הסמכות/קורס ייעודי בתחומי המחשוב הרלוונטיים - יתרון.
- יוזמה ורצון להוביל שינויים.
- כישורי הובלה וניהול משימות/פרויקטים.
- יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים.
- ניסיון בהתמודדות עם אתגרים והסרת התנגדויות.
- גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות.
- ידע טכני נרחב בעולם התוכן ויכולת לסייע לצוות במקרה הצורך.
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה)
מיומנויות:
- ניהול קונפליקטים ומשברים של אי שביעות רצון משתמשים.
- זמינות גבוהה.
- הגדרה ובקרה על עמידה ביעדי .KPI
- הטמעת שינויים טכנולוגיים משמעותיים.
- אוריינטציה שירותית חזקה ויכולת עבודת בצוות.
- גמישות ויכולת הסתגלות לשינויים.
- יכולת ליצור ממשקי עבודה בחברה.
היקף המשרה: משרה מלאה ממשרדי החברה בבית קמה
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.