מזכיר/ה – מילוי מקום החלפה לחל"ד
מזכיר/ה – מילוי מקום החלפה לחל"ד
מתן שירותי מזכירות למנכ"ל החברה ולמנהלי האגפים בחברה, לרבות:
• ביצוע עבודות מזכירות, לרבות ניסוח מכתבים והדפסתם,
• טיפול בדואר נכנס ויוצא (רגיל ואלקטרוני), סריקת מסמכים, הזנת נתונים למחשב, שליחת פקסים, מענה טלפוני ופניות הציבור.
• ניהול לוח הזמנים ופגישות של הממונה.
• הקלדה וניהול מסמכים
• סיוע אדמיניסטרטיבי ומתן שירות ללקוחות החברה, אירוח באי המשרד • תיוק וסידור מסמכים
• ביצוע משימות ומטלות בהתאם לצרכי העבודה ולהוראת הממונים
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
דרישות ניסיון: ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרציה – יתרון
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
• שירותיות ואדיבות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, ארגון מידע וסדר ,יכולת ארגון, פיקוח ובקרה, יכולת עבודה בצוות.
• יכולת ניהול ובקרת תקציב.
• התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות .
דרישות נוספות:
• שפות- עברית ברמה גבוהה.
• שליטה מלאה ביישומי מחשב כולל תוכנות לניהול משרד (Outlook ,Excel ,Word).
קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה- 12.11.2024 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות. )פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל( ניתן להגיש בלינק : כאן
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור