קניין/ית באגף הגזברות במועצה האזורית שער הנגב
קניין/ית באגף הגזברות במועצה האזורית שער הנגב
ביצוע רכישות ומעקב אחר הזמנות הטובין וקבלתם
• קליטה ואימות של הזמנות פנימיות (דרישות) מהמחלקות/ האגפים השונים, לצורך רכישת טובין.
• בדיקה של אישורים תקציביים ויתרות תקציביות לקראת הזמנות, מול רפרנט תקציבים.
• איתור ספקים והצעות מחיר .
• ניהול מו"מ עם ספקים, באישור מנהל יחידת רכש ואספקה.
• הכנת הזמנות לדיון בישיבת ועדת רכש ומלאי
• מילוי הזמנות הטובין, אישורן ע"י הגופים המוסמכים ברשות והעברתן לידי הספק/ היצרן לביצוע.
• תיאום לוחות זמנים לאספקת הטובין.
ניהול ארכיב יחידת הרכש
• ניהול רשימת ספקים לפי תחומי הרכש, כולל עדכוני ספקים ופרטיהם.
• ריכוז מחירון החשב הכללי ומחירונים אחרים, לצורך התאמת מחיר הרכש למחיר המומלץ.
• תיעוד וריכוז הצעות מחיר מספקים.
בקרה אחר הרכישות
• אישור החשבוניות המתקבלות עם מקבלי הטובין, והעברתן לביצוע שובר התשלום בגזברות הרשות.
• טיפול בתלונות בנושאי טיב, מועדי אספקה וכמות חורגת מהתנאים בחוזה הרכישה. כל נושא אחר בתחומי העיסוק אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה
תנאי סף:
השכלה: תעודת בגרות מלאה
דרישות נוספות:
• שפות – עברית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי בכתב ובע“פ
• יכולת ניהול משא ומתן עם ספקים
• שליטה גבוהה ביישומי מחשב
• סדר וארגון רשימות ודיוק בפרטים
• ניידות עצמית
• התנהלות מלאה בעיתות חירום
הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 11/12/2024 בשעה .12:00, כאן
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור