עוזר/ת מנהלת אגף אגף השיווק ויחסי ציבור במכללת ספיר
עוזר/ת מנהלת אגף אגף השיווק ויחסי ציבור במכללת ספיר
למכללה האקדמית ספיר אגף השיווק ויחסי ציבור דרוש/ה עוזר/ת מנהלת אגף (החלפה לחופשת לידה)
תכנון וניהול תהליכיים שיווקיים: תכנון קמפיינים שנתיים, פריסה שנתית ותיאום תקציבי ואירגוני:
עיתונות מקומית וארצית, שיווק רשתי, קידומים ומדיה חברתית, תשדירי רדיו, שילוט חוצות, טלוויזיה,
מדריכי לימודים, כנסים ותערוכות ועוד.
ניהול תקציב האגף בניית תקציב שנתי, טיפול בכספים, הפקת דו"חות ביצוע, מעקב כספי ועוד. –
ארגון וניהול שוטף של האדמיניסטרציה באגף.
רפרנטית האגף לתחום כנסים ואירועים, כולל תיאום בין כל המחלקות הרלוונטיות במכללה.
עזרה בהובלת אסטרטגיה בתחום השיווק.
עזרה בקביעת מדיניות השיווק ויישומה בפועל.
עבודה עם משרדי פרסום. ותיאום פעילות יחסי ציבור.
מדיה תכנון ורכישת מדיה, קשר מול ספקים. -
מכרזים ניהול תהליך המכרזים משלב איתור הצורך, איסוף מידע, בניית מכרז מתאים וקשר מול ספקים. -
הפקות דפוס ומוצרי קידום מכירות.
פיקוח ובקרה על מלאי המוצרים: ניהול מלאי, בקרה אחר טיב המוצרים, אספקה וכיו"ב.
ניהול והובלת פרוייקטים ייחודים בכל תחומי פעילות האגף
השכלה אקדמית חובה. -
שלוש שנות ניסיון לפחות בתחום השיווק והפרסום.
הכרה עם תחום הפיננסים יתרון. –
ניסיון בהפקת אירועים יתרון. –
מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.
יכולת ניהול צוות.
יכולת ליזום ולקדם תהליכים באופן עצמאי, עבודה בתנאים דינאמיים.
יכולות ארגון וסדר גבוהות, יכולות כתיבה וניסוח.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות OFFICE , נדרשת בפרט מיומנות באקסל.
יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, עצמאות ודיסקרטיות.
היקף המשרה: 100% משרה. נדרשת גמישות בשעות העבודה ונכונות לשעות עבודה מאומצות.
המשרה זמנית ל- 3.5 חודשים
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור