מנהל/ת הקונסרבטוריון למוזיקה שער הנגב | מעברים נגב צפוני

מנהל/ת הקונסרבטוריון למוזיקה שער הנגב

מנהל/ת הקונסרבטוריון למוזיקה שער הנגב

חברה: 
מתנס שער הנגב
תחום: 
ניהול
תרבות/ אמנות
תאור תפקיד: 

היקף משרה: 100% משרה.

כפיפות: מנהלת המרכז הקהילתי שער הנגב.

תיאור התפקיד:

  1. הובלת תחום המוזיקה ברשות בהיבטים החינוכיים והקהילתיים מהרמה האסטרטגית ועד הרמה התפעולית.
  2. ניהול הקונסרבטוריון על שלל היבטיו: המנהליים והמקצועיים/פדגוגיים.
  3. ניהול והפעלת צוות עובדים בתחום ההוראה והמנהלה.
  4. כתיבה ויישום של תכניות עבודה לתחום המוזיקה ברשות
  5. ניהול קשרים ומגעים ישירים ושוטפים עם גורמים שונים: משרד החינוך, גורמים במועצה וגורמי חוץ.
  6. טיפוח מצוינות.
  7. ניהול תקציב הקונסרבטוריון.
  8. ניהול ופיקוח על תוכניות ביה"ס מנגן ותוכניות ההמשך.
  9. הפקת קונצרטים ומופעים
  10. קיום קשר רציף עם תלמידים והורים.
  11. ייזום, פיתוח וטיפוח שיתופי פעולה עם גורמים מקבילים בארץ ובחו"ל.
  12. גיוס כספים

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

 

  1. השכלה אקדמית מלאה בתחום המוסיקה – תואר ראשון חובה; תואר שני – יתרון; תעודת הוראה – יתרון.
  2. ניסיון הוראה מוצלח של 10 שנים לפחות
  3. ניסיון ניהולי קודם של לפחות 3 שנים – יתרון.
  4. התמצאות ויכולת בניית תקציב למוסד ומעקב תקציבי צמוד.
  5. יכולת ארגונית וניהולית בתחום הפדגוגי: מינוי ופיטורי מורים, הערכה מקצועית, בניית תכניות לימודים ומעקב אחר ביצוען, ייזום ופיתוח פרויקטים במוסד ובקהילה, מעקב אחר הישגים.
  6. הכרת תחום "בית ספר מנגן", יכולת לנהל ולרכז תחום זה בהיבט הפדגוגי, הארגוני והתקציבי. היכרות עם המודלים השונים של בי"ס מנגן המופעלים ומתוקצבים ע"י משרד החינוך (קבוצות גדולות – הטרוגני וקבוצות קטנות ).
  7. בתחום המנהלי, ריכוז האדמיניסטרציה הפדגוגית התקציבית והניהולית. הדרכת צוות המנהלה ויכולת קיום משא ומתן עם גורמים ממשלתיים, עירוניים ומוסדות שונים. ריכוז נתונים ודיווח עליהם.
  8. יכולת ליצור ולתרום  לתרבות הקהילתית  באמצעות תלמידי הקונסרבטוריון.
  9. ניסיון בניצוח תזמורות כלי נשיפה או כלי קשת ברמה ייצוגית - יתרון.
  10. היכרות עם מודל "הקונסרבטוריון בפיקוח משרד החינוך" בהיבט הפדגוגי והתקציבי - יתרון .
  11. יכולת לקיים יחסי אנוש ויחסי עבודה תקינים עם צוות העובדים והמורים תוך שמירה על עקרונות החוק והנהלים הנדרשים.
  12. המלצות ממקומות עבודה קודמים.
  13. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת השפה האנגלית.

כישורים אישיים

  1. יכולת ניהול וארגון
  2. כושר מנהיגות וסמכותיות, ייצוגיות ואסרטיביות
  3. יכולת הנחיית עובדים ועבודה בצוות
  4. יכולת גיוס משאבים - יתרון
  5. יכולת ורצון לעבוד בשעות לא שגרתיות

 

סיום מכרז: 20.4.25

תחילת עבודה 1.6.25

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.