מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת 664617 | מעברים נגב צפוני

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת 664617

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"לית לחברה בתחום האנרגיה והתשתיות בקרית גת 664617

חברה: 
שלוש-ארבע
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד: 

• ניהול יומן המשרד ותיאום פגישות עבור המנכ"לית והצוות.
• ניהול מענה טלפוני ודואר אלקטרוני, כולל תיאום פגישות עם לקוחות, ספקים, 
  ועמיתים.
• תיאום נסיעות ודרישות לוגיסטיות למנכ"לית כולל הכנת חומרים לפגישות, כנסים 
  ונסיעות (בארץ ובחו"ל)
• ניהול כוח האדם – קליטת עובדים/פיטורי עובדים – מתן מענה לפניות עובדים – 
  חיבור בין השטח למטה.
• שכר עובדים - מעקב נוכחות עובדים והכנת חומרים להגשת שכר מדי חודש.
• ניהול משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, כגון רכש ציוד משרדי, טיפול בחשבוניות 
  ותקציבים
• ניהול המשרד עצמו לרבות, ניקיון, אספקה  רווחת העובד ועוד
• מעקב אחרי משימות ארגוניות וניהול לוחות זמנים.
• ניהול מסמכים, תיוק ושמירה על סדר במשרד.
• ניהול מכרזים מעת לעת
• קשר שוטף עם צוות המשרד – מתן מענה לצרכים העולים מן השטח , הספקים 
   והלקוחות

*העבודה במשרה מלאה*

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/עוזר/ת אישית – חובה
• תואר אקדמי – יתרון
• רמה אישית גבוהה, ראש גדול, מוטיבציה ללמידה, חדות, נאמנות ומסירות .
• שליטה מלאה ביישומי מחשב  (Office, Excel, Outlook) - חובה; שליטה בפריוריטי – 
   יתרון.
• שליטה טובה באנגלית
• יכולת ארגון גבוהה וניהול זמן בצורה יעילה. עבודה תחת לחץ.
• תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת עבודה עצמאית, עם יוזמה ויכולת להתמודד עם משימות מרובות בו זמנית.
• דיסקרטיות, דייקנות וסדר.
• יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולקבל החלטות בזמן אמת.
• נכונות לתת מענה מדי פעם מעבר לשעות העבודה הרגילות

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.