מרכז השירות של אסם נסטלה מגייס אחראי/ת מערכת לשירות צרכנים | מעברים נגב צפוני

מרכז השירות של אסם נסטלה מגייס אחראי/ת מערכת לשירות צרכנים

מרכז השירות של אסם נסטלה מגייס אחראי/ת מערכת לשירות צרכנים

חברה: 
אסם
תחום: 
מערכות מידע
מקצוע: 
נציג/ת פניות ציבור
תאור תפקיד: 

אחריות כוללת על ניהול, תפעול ותחזוקת מערכת  CRM רב-ערוצית מתקדמת המשמשת לניהול פניות צרכנים ממגוון ערוצים

יישום ושיפור תהליכים במערכת בהתאם לדרישות הארגון

הובלת פרויקטים טכנולוגיים וספקים חיצוניים ליישום פיתוחים ושדרוגים.

הכשרת משתמשים, בניית מדריכים וליווי שוטף לעובדים חדשים וקיימים בשימוש במערכת.

בקרת נתונים וניתוח: הפקת דוחות, ניתוח מגמות והצגת נתונים ותובנות להנהלה ויחידות עסקיות לצורך קבלת החלטות מבוססות נתונים.

עבודה שוטפת עם צוותי IT ומערכות מידע

שיפור חוויית הצרכן

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

12 שנות לימוד

תואר ראשון בתחום רלוונטי – יתרון

ניסיון מוכח בניהול או תפעול מערכת CRM – חובה

ניסיון בעבודה עם מערכת CRM רב-ערוצית מבוססת Salesforce  – יתרון משמעותי

ניסיון בהובלת פרויקטים והטמעת מערכות – יתרון

שליטה מלאה ב-Office, כולל Excel

אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה של חומר טכני, עבודה מול מערכות וגורמים באנגלית)

המשרה בקרית גת, נדרשת הגעה עצמאית

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
מתאים גם לסטודנטים
שעות עבודה: 
משרה מלאה א-ה 8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.