מרכז השירות של אסם נסטלה מגייס אחראי/ת מערכת לשירות צרכנים
מרכז השירות של אסם נסטלה מגייס אחראי/ת מערכת לשירות צרכנים
אחריות כוללת על ניהול, תפעול ותחזוקת מערכת CRM רב-ערוצית מתקדמת המשמשת לניהול פניות צרכנים ממגוון ערוצים
יישום ושיפור תהליכים במערכת בהתאם לדרישות הארגון
הובלת פרויקטים טכנולוגיים וספקים חיצוניים ליישום פיתוחים ושדרוגים.
הכשרת משתמשים, בניית מדריכים וליווי שוטף לעובדים חדשים וקיימים בשימוש במערכת.
בקרת נתונים וניתוח: הפקת דוחות, ניתוח מגמות והצגת נתונים ותובנות להנהלה ויחידות עסקיות לצורך קבלת החלטות מבוססות נתונים.
עבודה שוטפת עם צוותי IT ומערכות מידע
שיפור חוויית הצרכן
12 שנות לימוד
תואר ראשון בתחום רלוונטי – יתרון
ניסיון מוכח בניהול או תפעול מערכת CRM – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת CRM רב-ערוצית מבוססת Salesforce – יתרון משמעותי
ניסיון בהובלת פרויקטים והטמעת מערכות – יתרון
שליטה מלאה ב-Office, כולל Excel
אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה של חומר טכני, עבודה מול מערכות וגורמים באנגלית)
המשרה בקרית גת, נדרשת הגעה עצמאית