מזכיר/ה למרכז החוסן – מילוי מקום לחופשת לידה
מזכיר/ה למרכז החוסן – מילוי מקום לחופשת לידה
1 . אחראי על התחום האדמיניסטרטיבי במרכז החוסן והמחלקה לשירותים חברתיים.
2 . ניהול משרד: תכתובת, קביעת מועדי ישיבות, ארגון לוגיסטי של פגישות, ישיבות וימי השתלמות.
3 . ניהול התיוק במשרד.
4 . ניהול היומן של מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים ומנהלת מרכז החוסן, שירות לעובדים בקביעת פגישות על פי הצורך.
5 . ריכוז אדמיניסטרטיבי של פרויקטים שונים של מרכז החוסן והמחלקה, קשר עם האוכלוסיות הפוטנציאליות ,מעקב אחר ביצוע.
6 . אחראי על הסביבה המשרדית: סדר וניקיון ותחזוקה שוטפת של המשרד וחדר הצוות.
1. 12 שנ"ל, בגרות מלאה (יש לשלוח תעודת בגרות עם הגשת קורות החיים).
2 . לפחות שנתיים ניסיון בעבודת מזכירות בהיקף ובדרישות דומים.
3 . שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
4 . בעלי ידע וניסיון בניהול משרד- ניהול יומן, תיוק, הדפסות ומעקב אחר ביצוע .
5 . יתרון לבעלי הכרות וניסיון בעבודה עם גורמים במשרדי ממשלה, שירותים מוניציפאליים וגופים נוספים – יתרון.
6 . התחייבות לעבודה בזמן חירום במסגרת מרכז החוסן והמחלקה לשירותים חברתיים.
7 . יכולת הגעה עצמית.
כישורים נדרשים:
תודעת שירות גבוהה, אינטליגנציה רגשית גבוהה, נמרצות, יצירתיות, אחריות, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות,
ראיה מערכתית ותכנונית, יעילות, אמינות ודיסקרטיות.
ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 6.8.18 בשעה 12:00
המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת קבלה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור