מנהל/ת משרד | מעברים נגב צפוני

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

חברה: 
חסוי
תחום: 
אדמיניסטרציה
טכני
תאור תפקיד: 

נדרשת אוריינטציה טכנית !

המשרה מתאימה גם לפרילנסרים.

משרה משרדית ( העבודה היא מול מחשב ), בתקופת ההכשרה (כחודשיים שלושה) העבודה תהיה במשרד העסק.
לאחר תקופת ההכשרה ,ניתן יהיה לעבוד מהבית עם נוכחות של פעם בשבוע בבית העסק.

אופן העבודה:

קבלת הזמנות עבודה, תיוקן באקסל, התאמת קבצים שונים להזמנות ושליחה לקבלני משנה.

העברת עבודות לקבלני משנה כולל מעקב ביצוע יומי.

ניהול מערכת הזמנות כולל קריאת נתונים והזנתם לתוכנות שונות.

שימוש בתוכנות פנימיות (מבוססות אקסל), הזנת נתונים הנדסיים (הרבה מספרים!), ביצוע אנליזות וניתוחן (תנתן הכשרה).

מענה ללקוחות במיילים תוך זמן קצר. עבודה דינמית מאוד.

מעקב עבודות מול כל הגורמים - ספקים, עורכי דוחות, מבקרי איכות, קבלני ביצוע וכו'..

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

סדר וארגון

יכולת לעבוד באופן עצמאי

אוריינטציה טכנית- חובה !

שליטה אבסולוטית באקסל - חובה!  (יערך מבחן יכולת באקסל).

יכולת לעבוד תחת לחץ מבלי לאבד ריכוז.

יכולת לנתח ולהבין מפות וכיוונים (זוויות מול הצפון, מרחקים וכו').

קצב מהיר של עבודה !

יכולת הנעת משקים רבים בעבודה(עבודה מול קבלנים)

היקף המשרה: 
משרה חלקית
פרילנס
סוג המשרה: 
אחר
שעות עבודה: 
08.30/9.00 עד 13.30-14.00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור