לוח המשרות | מעברים נגב צפוני

לוח המשרות

מה מחפשים?

נמצאו 215 משרות לפי החיפוש
עליך להרשם לאתר לפני שליחת קורות החיים

מפעיל/ת מכונה למפעל בשדרות- אין צורך בניסיון קודם

מספר משרה: 
12120
מועצה/אזור: 
שדרות
חברה: 
טכנו עד
תחום: 
ייצור ותעשייה
כללי
עבודה מועדפת / צעירים / סטודנטים
תעסוקת נוער
תאור תפקיד: 

למפעל "טכנו עד" באזור תעשייה שדרות דרוש/ה עובד/ת יייצור להפעלת מכונות.

העבודה במשרה מלאה 07:00-16:00, יש אפשרות למשרה חלקית למעוניינ/ת

* מפעל ממוזג, נעים, קטן ומשפחתי (כ25 עובדים)

* קליטה לחברה מהיום הראשון

* ארוחת צהריים חמה

* תנאים טובים למתאימים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

לא נדרש ניסיון קודם

נכונות לעבודה במפעל

הגעה עצמאית

חריצות

היקף המשרה: 
משרה מלאה
משרה חלקית
גמיש
סוג המשרה: 
משמרות
עבודה מועדפת
מתאים גם לסטודנטים
מתאים להורים/שעות גמישות
שעות עבודה: 
שעות עבודה גמישות, 7:00-16:00 ניתן לעבוד במשרה חלקית או בשעות נוספות למי שמעוניין
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מזכיר.ת רכש והנהלה

מספר משרה: 
12205
מועצה/אזור: 
מ.א. אשכול
חברה: 
משתלת שורשים אח
תחום: 
אדמיניסטרציה
הנה"ח וכספים
לוגיסטיקה ותפעול
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

לתפקיד משמעותי ודיסקרטי דרושה מזכירת רכש והנהלה האחראית על - 

מתן שירותי משרד להנהלה, ליווי פרוייקטים ותיאום מול ספקים ובין ממשקים בארגון, משימות תפעוליות שונות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת לרבות מיילים ואקסל.

סדר וארגון, אמינות ודיסקרטיות, דינאמיות ואסרטיביות. 

תודעת שירות גבוהה. 

ניסיון בניהול משרד - יתרון

ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון.

 

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
07:30-16:30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

אלטל מגייסת מכונאי/ת רכב / טרקטורים / מלגזה

מספר משרה: 
12066
מועצה/אזור: 
מ.א. אשכול
חברה: 
אלטל
תחום: 
תחבורה / רכב / מכונאות
מקצוע: 
מכונאי/ת רכב
תאור תפקיד: 

חברת אלטל טכנולוגיסטיקה, חברת בת של אלתא מערכות וקבוצת מלמ תים מגייסת
מכונאי/ת רכב!
מכונאי/ת שירות חוץ המבצע טיפולים ותיקונים בטרקטורים, רכב ומלגזות בבסיסי צה"ל השונים ברחבי הארץ.
•משרת שטח
•משרה מלאה.
תנאים מעולים למתאימים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

•מכונאי/ת מוסמך/ת סוג 2 - חובה
•מכונאי/ת סוג 3 - ייתרון מובהק
•רישיון טרקטור - יתרון
•ניסיון בתחום הרכב
•רישיון נהיגה - חובה
•יכולת עבודה עצמאית ויכולת לתקשר עם לקוחות וקולגות
•אי מניעה לקבלת סיווג בטחוני

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

אחראי/ת מדידה והערכה

מספר משרה: 
12064
מועצה/אזור: 
מ.א. בני שמעון
חברה: 
עמותת כוכבי המדבר
תחום: 
מגזר שלישי
תאור תפקיד: 

התפקיד כולל:

  • פיתוח מערכי מדידה וכלי מדידה (שאלונים, מתווים לראיונות עומק ולקבוצות מיקוד) לתוכניות בארגון
  • בניית תוכניות עבודה לתהליכי מדידה והערכה בארגון, כלל ארגוני ולתוכניות השונות בנפרד.
  • הטמעת חשיבה תוצאתית ויישומם בתהליכי העבודה השוטפים.
  • תכלול כל תהליכי המדידה והערכה בתוכניות החינוכיות בארגון
  • השתלבות ותמיכה בתהליכים אסטרטגיים בארגון
  • שליטה בתכנות וניהול שאלונים בתוכנת נמלה פלוס
  • ביצוע ראיונות עומק וקבוצות מיקוד
  • עיבוד וניתוח של נתונים כמותיים ואיכותניים 
  • הפקת דוחות ומצגות של הממצאים (מצגות, דוחות אישיים וכו')
  • הדרכות לסגל הארגון בנושאי חשיבה תוצאתית ומדידה והערכה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • בוגר/ת תואר ראשון במדעי החברה (או תואר אחר הכולל קורס שיטות מחקר וסטטיסטיקה); בוגר/ת תואר שני בפסיכולוגיה במגמה הארגונית/חברתית/תעסוקתית - יתרון
  • שליטה טובה בSPSS
  • שליטה מעולה באופיס (ppt, וורד, אקסל – כולל היכרות עם מגוון נוסחאות).
  • תקשורת בינאישית גבוהה
  • יכולת למידה מהירה של תחומי תוכן חדשים.
  • ניסיון בשימוש בתוכנות לכתיבה והפצת שאלונים
  • ניסיון בתחומי המדידה והערכה, ההובלה של מערכי מדידה והערכה, בניית מערך, כתיבת כלי מדידה והערכה, ניתוח והנפקת דוחות מסכמים- 3 שנות ניסיון לפחות
  • הקף משרה 50% משרה

 

 

היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

רכז/ת צרכים מיוחדים באגף החינוך במועצה האזורית שער הנגב

מספר משרה: 
12211
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
מועצה אזורית שער הנגב
תחום: 
חינוך והדרכה
מגזר ציבורי
ניהול
עבודה סוציאלית
תאור תפקיד: 

1 ניהול מערך תיקי החינוך המיוחד ברשות:
א. ריכוז רשימת תלמידי החינוך המיוחד ומתן מענה לצרכים העולים, בתיאום מול קב"סית המועצה.

ב. יישום תכנית עבודה שנתית הכוללת הקצאת תקציבים ומעקב אחר יישומה.

ג. קיום קשרי עבודה ושיתוף פעולה עם מפקחת חנ"מ והמפקחת הכוללת ממשרד החינוך.

.2 ניהול מערך ועדות זכאות ואפיון ברשות, לרבות עבודה במערכת הממוחשבת של ועדת זכאות ואפיון, הזנת פרטי תלמידים שעולים לדיון, הוצאת זימונים לחברי הוועדה, להורים, לבתי הספר וגורמים נוספים, הזנת החלטות ועדת הזכאות ופרסום תשובות להורים, בהתאם להנחיות חוזרי מנכ"ל.

.3 ארגון וריכוז כוח אדם תומכות חינוך ומלווי הסעות בחינוך המיוחד. כולל: שיבוץ, מעקב ודיווח נוכחות, עדכון מצבת סייעות ומלווים, ניהול מעקב ובקרה על נוכחות וימי היעדרות, הוצאה והפצת חוזרים ותכתובות לצוותי החינוך המיוחד.

.4 הכנת מצגות ודו"חות עפ"י דרישת מנהל האגף.

.5 כל נושא אחר בתחומי עיסוק האגף אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה:

• 12 שנות לימוד

• תעודת בגרות מלאה

• עדיפות לבעלי תואר אקדמי בתחומי החינוך או הניהול.

ניסיון מקצועי:

• הכרות עם החינוך המיוחד – יתרון

• ניסיון בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי – יתרו

• ניסיון בעבודה עם קהילה ובתוך קהילה - יתרון

 

הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 31/7/2024 בשעה .12:00 כאן

קבצים מצורפים: 
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מפקח/ ת רישוי בניה וטיפול בהעברת זכויות והיטלי השבחה

מספר משרה: 
12210
מועצה/אזור: 
מ.א. בני שמעון
חברה: 
מועצה אזורית בני שמעון
תחום: 
בנין ובינוי
מגזר ציבורי
מהנדסים
תאור תפקיד: 

התפקיד משולב ומחולק ל 2 תחומי אחריות:
תיאור תחום אחריות 1 – פיקוח רישוי בנייה:

• פיקוח ובקרה במהלך ביצוע בנייה או עבודה לפי היתר במרחב התכנון המקומי.

• מעקב ובקרה במהלך ביצוע העבודות במסגרת הליך הרישוי בהיבטים המרחביים.

• מתן שירות לבעלי עניין ולציבור בנושאי תכנון ובנייה במהלך הביצוע.

• הגשת חוות דעת מקצועיות בנושאי בדיקת הביצוע בהליך הרישוי והצגתן בישיבות וועדות שונות.

• ביקורים באתרי בנייה בכל אחד משלבי הרישוי והביצוע , לצורך בדיקת התאמה לתכניות ולהיתרי בניה.

• מתן חוות דעת בנושאים שונים כגון מתן תעודת גמר, הליכי רישוי עסקים, העברת בעלות על נכסים ועוד.

• ביצוע בדיקות יזומות בשטח בנושאים שונים של תכנון ובניה על פי הנחיית הממונה.

• טיפול בטפסים ואישורים הנדרשים להתקדמות הבניה והפיתוח.

• איסוף מידע ,תיעוד והכנת דו"חות והזנת הנתונים למערכת ממוחשבת והגשתם לממונה.

• ביצוע הפעולות הדרושות לשם נקיטת הליכי אכיפה בתחומי אחריותו לפי חוק התכנון והבנייה.

• מתן עדות בבית המשפט, בנושאים הקשורים לתחומי אחריותו.

• עבודה מול מכון הבקרה ו/או בעלי התפקידים מטעם בעל ההיתר.

• טיפול בתלונות על עבירות בניה ומפגעים בהתאם למדיניות ולחוק התכנון והבניה.

• משימות נוספות ופעולות נלוות – הכנת דו"חות תקופתיים וסקרים על מצב עבירות הבניה במרחב התכנון, על פי הנחיות הממונה.

תיאור תחום אחריות 2 – העברת זכויות והיטלי השבחה:

• ליווי תהליכי היטלי השבחה ומעקב בוועדה המקומית לתכנון ובניה וברשות.

• בדיקת חבות בהיטל השבחה ותשלומים נוספים מול המועצה האזורית לצורך מתן אישורים והיתרי בניה.

• טיפול בבקשות המוגשות לוועדה לתכנון ובניה לקבלת אישורים לצורך רישום בטאבו.

• טיפול בבקשות המוגשות לוועדה לתכנון ובניה לקבלת אישורים לצורך העברת זכויות במקרקעין.

• ניהול שירותי השמאות במשרדי הועדה המקומית לתכנון ובניה וברשות המקומית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף והשכלה:
על תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ,או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בהנדסת בניין או אדריכלות. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012 - באותם תחומים.

דרישות מקצועיות:
• לתחום היטלי ההשבחה: עדיפות לבעלי ניסיון בתפקיד דומה במגזר הציבורי - יתרון

• לתחום הפיקוח: לא יאוחר משנתיים מתחילת המינוי המועמד יחויב לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקח רישוי (פרט למועמד שהוסמך בעבר כמפקח תכנון ובניה.)

• ידיעת חוק התכנון והבניה, תהליכי רישוי, בניה ומרכיבי הבניין.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• עבודת שטח ונסיעות מרובות .
• יכולת עמידה בלחצים.
• יכולת קריאת תכניות ותצלומי אויר
• לעתים תידרש עבודה בשעות לא שגרתיות.

דרישות נוספות:
• שפות – עברית כתוב וקרוא ברמה גבוהה.
• יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה – OFFICE, היכרות עם מערכת מידע גיאוגרפית ( GIS)
• רישיון נהיגה בתוקף.
• היעדר רישום פלילי.

 

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה- 1.8.24 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות. (פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל) ניתן להגיש בלינק : כאן

היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

קב"ט מוסה "ח (ביטחון ובטיחות) ורכז/ת טיולים מועצתי

מספר משרה: 
12209
מועצה/אזור: 
מ.א. בני שמעון
חברה: 
מועצה אזורית בני שמעון
תחום: 
מגזר ציבורי
שמירה / אבטחה / בטיחות
תאור תפקיד: 

הגדרת תפקיד שמירה על המוכנות הביטחונית ועל הבטיחות במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך. קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות.

תיאור התפקיד
• הכנת תכניות עבודה שנתיות ותוכניות תקציב הביטחון במוסדות החינוך

• קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך של המועצה )גני הילדים ובתי הספר(

• פיקוח על קבלתם ועבודתם של מאבטחים במוסד החינוכי

• ניהול ההיערכות למצבי חירום במוסדות חינוך פורמאליים ובלתי פורמאליים

• קיום ביקורות ביטחון ואבטחה במוסדות החינוך

• אבטחת פעילות בלתי שגרתית במוסד החינוכי ומחוצה לו

• ניהול וביצוע הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום הביטחון, הבטיחות וההיערכות לחירום של מוסדות החי נוך

• אחראי לביצוע תרגילים במוסדות החינוך עפ"י הוראות הרשות וקב"ט המועצה

• ווידוא הוצאת אישורי בטיחות למוסדות חינוך מדי שנה בשנה במהלך חודש אוגוסט

• ווידוא תקינות מערכות , מתקנים וציוד במוסדות החינוך בתחום הביטחון, הבטיחות והחירום

• ארגון, הכשרת ותרגול צוותי החינוך עפ"י נהלי משרד החינוך

• אחראי תיאום ואישור טיולי החינוך החברתי בישובים ובמועצה

• אכיפת חוזר מנכ"ל משרד החינוך בעניין טיולי החינוך החברתי

• ביצוע מטלות ומשימות נוספות הקשורות במישורין או בעקיפין לביטחון, בטיחות וחירום במוסדות החינוך

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף:
השכלה : • 12 שנות לימוד.

קורסים והכשרות מקצועיות :
• קצין בצה"ל / במשטרה או בעל ותק בתפקיד ביטחוני רשותי/ממלכתי של 3 שנים לפחות, תינתן עדיפות לקצין בצה"ל / במשטרה.
• הזוכה במכרז יתבקש לעמוד בדרישות ההסמכה של קורס מנהלי ביטחון וקב"טי מוסדות חינוך של משרד החינוך ניסיון מקצועי: קצין בצה"ל או משטרה או בעל וותק של 3 שנים בתפקידים מקצועיים בתחום הביטחון או האבטחה (מעבר לשירות החובה בצה"ל או במשטרה). תינתן עדיפות לקצין בצה"ל/משטרה.

ניסיון ניהולי: ניסיון בניהול צוות עובדים של שנה לפחות

דרישות נוספות: שפות: עברית ברמה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE
רישיון נהיגה: בתוקף רישום פלילי: היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין (בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א2001-)

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• קבלת החלטות במצבי חירום
• הדרכת בעלי תפקידים בתחומי ביטחון, בטיחות והיערכות לחירום
• רישיון נהיגה ויכולת ניידות (בעל/ת רכב / אופנוע / קטנוע) – חובה
• בעל ניסיון בארגון, הפעלה , פיקוח והדרכה
• עבודה בשעות לא שגרתיות ובמצבי חירום שונים
• עבודה עם אוכלוסייה אזרחית במצבי שגרה וחירום
• עבודה עם נציגי ביטחון וחירום ברשות ומחוצה לה

 

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה- 01.08.2024 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות (פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל). ניתן להגיש בלינק כאן

היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

מספר משרה: 
12208
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
הוראה/ אקדמיה
עבודה סוציאלית
תאור תפקיד: 

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית.

התפקיד כולל:

  • טיפול פרטני, מתן תמיכה וליווי לסטודנטים דוברי ערבית הנזקקים לסיוע על רקע אישי / סוציאלי
  • צמצום נשירה של סטודנטים על רקע אישי / סוציאלי
  • הפניה לגורמי טיפול מקצועיים וקשר מול הרשויות למתן מענה רלבנטי למצוקות שעולות
  • ביקורי בית לסטודנטים בהתאם לצרכים העולים מן השטח
  • השתתפות בוועדות וישיבות מעקב תקופתיות לסטודנטים עם קשיים מיוחדים
  • יצירת ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות האקדמיות
  • כתיבה תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלבנטיים
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

כישורים נדרשים:

  • השכלה אקדמית - תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע
  • שליטה מלאה בשפה העברית והערבית
  • ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • דיסקרטיות
  • אדיבות סבלנות וסובלנות

המעוניינים ישלחו קו"ח עד לתאריך 11.8.24 בשעה 12:00

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

לאגף משאבי אנוש ושכר דרוש/ה מזכיר/ה

מספר משרה: 
12207
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד: 

✓ מענה טלפוני שוטף וקבלת קהל.

✓ ניהול יומן ולו"ז מנהלת אגף משאבי אנוש ושכר.

✓ טיפול בהנפקת כרטיסי עובדים.

✓ אחריות על טיוב נתונים במכלול.

✓ אחריות על הארכיון הדיגיטלי של האגף כולל סריקת מסמכים, העברת מסמכים לארכיון, שליפת מסמכים ומעקב אחר אינדקס תיוק.

✓ סיוע בתחום גיוס ומיון עובדים- איסוף וריכוז קורות חיים, זימון מועמדים לראיונות, שליחת תשובות למועמדים.

✓ שכר- אחריות שוטפת לפניות המתקבלות דרך המערכת המקוונת, סיוע טכני במילוי טפסי 101 וטפסים אחרי המתקבלים דרך המערכת המקוונת.

✓ אחריות על ארגון פעילויות צוותיות באגף.

✓ סיוע בפעילויות רווחת העובד/ת.

✓ סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים באגף עפ"י החלטת הממונה הישיר.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

✓ השכלה אקדמית - חובה. יתרון לבעלי ידע וניסיון קודם בתחום משאבי אנוש וחשבות שכר, הכולל היכרות עם תוכנות לחישוב שכר.

✓ ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית.

✓ תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים.

✓ מחויבות ומסירות לעבודה.

✓ יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ותוך ריבוי משימות בו זמנית.

✓ שליטה בתוכנות Office ובפרט Excel ברמה גבוהה.

✓ יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

✓ הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון.

 

המעוניינים ישלחו קורות חיים עד לתאריך 04/08/2024 בשעה 12:00

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

לאגף קשרי אקדמיה- תעסוקה דרוש/ה מנהלן/ית

מספר משרה: 
12206
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד: 

✓ ניהול יומנים, תיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים

✓ אדמיניסטרציה שוטפת

✓ מענה טלפוני

✓ שיבוץ המרחב במעבדת אקס לאב

✓ ריכוז וביצוע הזמנות במערכת הרכש כולל כיבוד וציוד משרדי

✓ הכנת סיכומי פגישות, פרוטוקולים ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך

✓ מענה על פניות של סטודנטים ובוגרים בתוכניות האגף

✓ עדכון גאנט שנתי

✓ סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים באגף

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

✓ השכלה אקדמית- חובה

✓ ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים

✓ ידע ושליטה בתוכנות Office

✓ יכולת הבעה בכתב ובעל פה

✓ תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים

✓ יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.

✓ דיוק, סדר וארגון

✓ מחויבות ומסירות לעבודה

 

קורות חיים יש לשלוח לא יאוחר מיום 01/08/2024 בשעה 12:00

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
נמצאו 215 משרות לפי החיפוש