ניהול פעילויות ההכשרה, הדרכה ופיתוח ארגוני בעיריית שדרות תחומי אחריות:
.1 שותפות בהתווית מדיניות העירייה בתחום הכשרה, הדרכה ופיתוח ארגוני, ואחריות על יישום המדיניות.
.2 תכנון, מערך ההדרכה וההשתלמויות בעירייה וכתיבת תכנית הדרכה מותאמת מגמות וצרכים.
.3 אחריות למימוש תכניות ההדרכה וההשתלמויות בעירייה.
.4 ניהול מנגנון ההכשרות וההדרכות ובכלל זה: הכנת בקשות להשתלמות, אישורם בוועדת השלמויות, טיפול ומעקב אחר החלטות הוועדה והעברת תשובות לגורמים הרלוונטיים.
.5 תכנון, ניהול ותפעול מערך הפיתוח הארגוני בעיר שדרות.
.6 ליווי תהליכים ארגוניים לקידום ושיפור ביצועים של אגפי ומחלקות העיריה .
.7 אחריות על ניהול וביצוע תהליך הערכת עובדים בעירייה.
.8 אחראי על תכנון והטמעת תהלכי דיגיטציה בכלל האגף.
.9 אחראי על הובלת פרויקטים אגפים בהתאם להנחיית מנהלת האגף.
.10 ניהול והובלת התקשרויות מול ספקים ונותני שירות בתחומי ההדרכה והפיתוח הארגוני (הזמנות וטיפול בחשבוניות ספקים).
.11 בניית בסיס נתונים לניהול הידע בתחומי אחריותו.
.12 ביצוע מטלות נוספות שידרשו ע"י מנהלת האגף