תמר - טאי צ'י | מעברים נגב צפוני

תמר - טאי צ'י

תמר - טאי צ'י

חוגים/שיעורים/סדנאות ליחידים או לקבוצות

אמנות לחימה – מיומנות נרכשת המפתחת יכולת פיזית ומנטלית ומעניקה למתאמן מכלול כלים המסייעים לו להתמודד ולפתור מצבים שונים בכל תחומי החיים: עסקים, מערכות יחסים, חיי משפחה וכן במצבי איום ולחימה.

תרגול הטאי צ'י מפתח יציבה, גמישות, שיווי משקל וזריזות כמו גם יכולת ריכוז ומיקוד ושקט ושלווה פנימיים. התרגול ממריץ את מחזור הדם, משפר את תפקוד האיברים הפנימיים, מחדד את התפקוד העצבי והמתח השרירי, מגמיש ומשחרר את המפרקים, מחזק את מערכת החיסון ומווסת בעיות לחץ דם. תרגול יומי מהווה כלי משוכלל לשמירה על הבריאות. הפן הלחימתי של התרגול מקנה לתלמיד יכולות תנועה, מהירות, כוח והבנה טקטית של מצבי איום ומציאת הפתרון הנכון.

טאי צ'י מתאים כמעט לכל אחד בכל גיל, צעיר כמבוגר, נשים וגברים. עושרה העצום של השיטה ומגוון התכנים והתרגילים הנלמדים מאפשרים לכל תלמיד לחוש שיפור משמעותי ביכולתו האישית תוך זמן קצר.

התוצאה של תרגול בטאי צ'י היא פיתוח יכולות לחימה, שיפור הבריאות וחיזוק היכולות המנטאליות.

אמנות לחימה פירושה הרמוניה. הרמוניה פירושה הבאה או החזרה לאיזון, במקרה של הפרתו. הפרת איזון יכולה לקרות בלחימה, ברפואה, ובחיים בכלל.

שייך לקטגוריה: 
שם היזם/ת: 
תמר בוכלצב
מקום עסק: 
קיבוץ גת
תקציר: 
מדריכה מטעם המרכז הישראלי לטאי צ'י ליחידים וקבוצות. הטאי צ'י הינה אמנות לחימה רכה פנימית -אמנות לחימה היא מיומנות נרכשת שעיקרה שיפור יכולתו האישית של המתאמן. תרגול אמנות הלחימה מקנה למתאמן מכלול כלים המאפשר התפתחות פיזית ומנטלית ואף פיתוח יכולת לחימה. העיסוק באמנות לחימה מקנה למתאמן יכולת להתמודד במצבים שונים ולייצר פתרון מתאים לבעיות ספציפיות, לאו דווקא בהתמודדות פיזית. התוצאה של תרגול בטאי צ'י היא שיפור הבריאות ,חיזוק היכולות המנטאליות, ופיתוח יכולות לחימה.
דוא"ל: 
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
גמיש