מזכירה/ מנהלת משרד לנגוהות- אגודה שיתופית חקלאית | מעברים נגב צפוני

מזכירה/ מנהלת משרד לנגוהות- אגודה שיתופית חקלאית

מזכירה/ מנהלת משרד לנגוהות- אגודה שיתופית חקלאית

חברה: 
אגודה שיתופית נגוהות
תחום: 
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד: 

דרושה מזכירה /מנהלת משרד לנגוהות

1 .מטרת התפקיד

ריכוז ותפעול של העבודה המנהלית והתמיכה המשרדית הקשורה בהפעלה מיטבית של משרדי האגודה לטובת התושב, המוסדות והוועדות ביישוב וכן למוסדות וארגונים ציבוריים ופרטיים – מחוץ ליישוב

2 .תחומי אחריות מרכזיים (תהליכים, נושאים ותחומים)

  • מתן שירותי משרד להנהלת היישוב, למוסדות הפועלים ביישוב ולתושבים
  • מתן שירותי מזכירות שוטפים למזכיר היישוב
  • מתן מענה למוסדות ממשלתיים וגורמי חוץ פרטיים וציבוריים
  • ריכוז הפעילות סביב מתן שירותי הדואר ביישוב
  • מתן מענה שירותי ומתחשב לכלל בעלי העניין (תושבים, הנהלה ומוסדות)
  • טיפול בפניות הציבור תוך התחשבות ורגישות מירבית לצרכיו
  • הפעלת המזכירות כמרכז מידע לתושבים, מענה לפניות התושבים וכיו"ב
  • מעקב אחר קבלת כספים ותקציבי פיתוח בהתאם לתכניות שאושרו עי הנהלת היישוב או גורמים מממנים מחוץ ליישוב ולמועצה

 

3 .פירוט המטלות העיקריות

  • הפעלה שוטפת של שירותי המשרד  של האגודה על פי צורכי הנהלת היישוב, המזכיר והתושבים ובהתאם להנחיות מזכיר היישוב
  • שמירה על הסדר והניקיון של משרדי האגודה (שיהיה מסביר פנים ומכבד את עובדיו ואת הבאים אליו)
  • תיעוד, תיוק ורישום החלטות, פרוטוקולים וסיכומי דיונים .הפקת דוחות, ריכוז מידע שוטף ומהימן של נתוני משפחות
  • רישום וקליטה ארגונית של תושבים חדשים /משפחות חדשות
  • הפעלת המזכירות כמרכז מידע לתושבים; מתן מידע על שירותי הקהילה והמועצה, החלטות הנהלת היישוב והמועצה
  • קבלת משוב מהתושבים על צרכים, קבלת הצעות, תלונות ובקשות, כתובת לגורמי חוץ
  • מתן מענה הולם ואדיב בעל-פה ובכתב לציבור, להנהלה, לעובדים ולגורמי חוץ כגון עובדי המועצה, נציגי המדינה, נציגי יישובים אחרים ונציגי המוסדות
  • מתן סיוע מינהלי ושירותי מזכירות למזכיר ולצוות המזכירות; כולל ניהול לו"ז ויומן פגישות של הנהלת האגודה - תיאום, עדכון ותזכורות. הזמנת ציוד משרדי וכו'
  • פרסום הודעות לתושבים
  • מתן תמיכה וסיוע משרדי ליחידות רוחב באגודה: פעוטון, צהרון, חצרנות, תרבות וקהילה, ביטחון ובתוך כך לספק פתרונות במצבי חוסר או בעיות שמתהוות (לדוג' במקרי היעדרויות, הזמנות ציוד, תיאום אירועי תרבות וקהילה וכו׳)
  • שותפות ומעורבות בגיבוש נהלים לעבודת משרד האגודה והצעות לייעול
  • טיפול שוטף בדואר היישוב והבטחת נגישותו לכל התושבים; מעקב אחר ביצוע חלוקה בהתאם לימים ולשעות שנקבעו
  • פתרון תקלות – וטיפול באירועים מיוחדים

 

 

גביה וכספים

  • ריכוז ותפעול מערך גביה מתושבים ולקוחות / צרכנים כולל; ביצוע שוטף של גביה מתושבים לקוחות או צרכנים המשתמשים בשירותי האגודה. עמידה ביעדי גביה כפי שיקבעו ע"י המזכיר, הכנת דוחות סטטוס גביה תקופתיים ודיווח לגורמי חוץ וכ"ו
  • עבודה שוטפת עם מערכות ניהול משק המים – קבלה ודיווח על תקלות בתשתיות המים, גביה מתושבים וצרכני מים אחרים, הפקת דוחות שוטפים ותקופתיים להנהלת היישוב בהתאם לנושאים כפי שידרשו, שליטה בתכנת ניהול משק המים.
  • סיוע למזכיר היישוב בעבודה השוטפת עם גורמים פיננסיים/כספיים באופן ישיר מסודר ומובנה: מעקב אחר הנהלת חשבונות, ניהול חשבונות בבנקים, תשלומים לספקים, חברות ביטוח, העברות כספיות ותשלומים, גביה מתושבים ולקוחות, עבודה ישירה ושוטפת מול גזברות המועצה, ריכוז נתונים וסטטוסים כספיים ודיווח להנהלת היישוב.
  •  
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  1. עדיפות לנסיון כמזכירה.
  2. עדיפות לידע ונסיון בתחומי הנהלת חשבונות
  3. אדיבות, נמרצות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה במשימות ואתגרים
  4. היקף משרה כ-50%
היקף המשרה: 
משרה חלקית
קבצים מצורפים: 
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור