מזכירה/ מנהלת משרד לנגוהות- אגודה שיתופית חקלאית
מזכירה/ מנהלת משרד לנגוהות- אגודה שיתופית חקלאית
חברה:
אגודה שיתופית נגוהות
תחום:
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד:
דרושה מזכירה /מנהלת משרד לנגוהות
1 .מטרת התפקיד
ריכוז ותפעול של העבודה המנהלית והתמיכה המשרדית הקשורה בהפעלה מיטבית של משרדי האגודה לטובת התושב, המוסדות והוועדות ביישוב וכן למוסדות וארגונים ציבוריים ופרטיים – מחוץ ליישוב
2 .תחומי אחריות מרכזיים (תהליכים, נושאים ותחומים)
- מתן שירותי משרד להנהלת היישוב, למוסדות הפועלים ביישוב ולתושבים
- מתן שירותי מזכירות שוטפים למזכיר היישוב
- מתן מענה למוסדות ממשלתיים וגורמי חוץ פרטיים וציבוריים
- ריכוז הפעילות סביב מתן שירותי הדואר ביישוב
- מתן מענה שירותי ומתחשב לכלל בעלי העניין (תושבים, הנהלה ומוסדות)
- טיפול בפניות הציבור תוך התחשבות ורגישות מירבית לצרכיו
- הפעלת המזכירות כמרכז מידע לתושבים, מענה לפניות התושבים וכיו"ב
- מעקב אחר קבלת כספים ותקציבי פיתוח בהתאם לתכניות שאושרו עי הנהלת היישוב או גורמים מממנים מחוץ ליישוב ולמועצה
3 .פירוט המטלות העיקריות
- הפעלה שוטפת של שירותי המשרד של האגודה על פי צורכי הנהלת היישוב, המזכיר והתושבים ובהתאם להנחיות מזכיר היישוב
- שמירה על הסדר והניקיון של משרדי האגודה (שיהיה מסביר פנים ומכבד את עובדיו ואת הבאים אליו)
- תיעוד, תיוק ורישום החלטות, פרוטוקולים וסיכומי דיונים .הפקת דוחות, ריכוז מידע שוטף ומהימן של נתוני משפחות
- רישום וקליטה ארגונית של תושבים חדשים /משפחות חדשות
- הפעלת המזכירות כמרכז מידע לתושבים; מתן מידע על שירותי הקהילה והמועצה, החלטות הנהלת היישוב והמועצה
- קבלת משוב מהתושבים על צרכים, קבלת הצעות, תלונות ובקשות, כתובת לגורמי חוץ
- מתן מענה הולם ואדיב בעל-פה ובכתב לציבור, להנהלה, לעובדים ולגורמי חוץ כגון עובדי המועצה, נציגי המדינה, נציגי יישובים אחרים ונציגי המוסדות
- מתן סיוע מינהלי ושירותי מזכירות למזכיר ולצוות המזכירות; כולל ניהול לו"ז ויומן פגישות של הנהלת האגודה - תיאום, עדכון ותזכורות. הזמנת ציוד משרדי וכו'
- פרסום הודעות לתושבים
- מתן תמיכה וסיוע משרדי ליחידות רוחב באגודה: פעוטון, צהרון, חצרנות, תרבות וקהילה, ביטחון ובתוך כך לספק פתרונות במצבי חוסר או בעיות שמתהוות (לדוג' במקרי היעדרויות, הזמנות ציוד, תיאום אירועי תרבות וקהילה וכו׳)
- שותפות ומעורבות בגיבוש נהלים לעבודת משרד האגודה והצעות לייעול
- טיפול שוטף בדואר היישוב והבטחת נגישותו לכל התושבים; מעקב אחר ביצוע חלוקה בהתאם לימים ולשעות שנקבעו
- פתרון תקלות – וטיפול באירועים מיוחדים
גביה וכספים
- ריכוז ותפעול מערך גביה מתושבים ולקוחות / צרכנים כולל; ביצוע שוטף של גביה מתושבים לקוחות או צרכנים המשתמשים בשירותי האגודה. עמידה ביעדי גביה כפי שיקבעו ע"י המזכיר, הכנת דוחות סטטוס גביה תקופתיים ודיווח לגורמי חוץ וכ"ו
- עבודה שוטפת עם מערכות ניהול משק המים – קבלה ודיווח על תקלות בתשתיות המים, גביה מתושבים וצרכני מים אחרים, הפקת דוחות שוטפים ותקופתיים להנהלת היישוב בהתאם לנושאים כפי שידרשו, שליטה בתכנת ניהול משק המים.
- סיוע למזכיר היישוב בעבודה השוטפת עם גורמים פיננסיים/כספיים באופן ישיר מסודר ומובנה: מעקב אחר הנהלת חשבונות, ניהול חשבונות בבנקים, תשלומים לספקים, חברות ביטוח, העברות כספיות ותשלומים, גביה מתושבים ולקוחות, עבודה ישירה ושוטפת מול גזברות המועצה, ריכוז נתונים וסטטוסים כספיים ודיווח להנהלת היישוב.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- עדיפות לנסיון כמזכירה.
- עדיפות לידע ונסיון בתחומי הנהלת חשבונות
- אדיבות, נמרצות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה במשימות ואתגרים
- היקף משרה כ-50%
היקף המשרה:
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור